Gå til innhold

Sitter her og er nervevrak


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Skal på UL om 3 dager, og aner ikke om det er liv inne i den egghulen gyn så...helt forferdelig å gå slik å vente. Kan noen med erfaring fra tidlig UL trøste meg litt? Hos meg fant de en 1 cm egghule/fostersekk, ikke noe embryo. Var da i uke 5+6, men mulig jeg bare var 5+4. Andre som bare har sett en så liten fostersekk på når de var kommet like langt og alt var bra?er så redd det er tomt der inne!! Gyn forberedte meg litt på at det kunne være tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg var på UL 5 + 1 (legen spurte om jeg ville ta UL og jeg sa ja)

 

Så egentlig ingenting. Så sikkert den egghulen du prater om (svart "hull"?) Legen sa at alt så fint ut, tok ny UL 2,5 uke senere og så da lille spire og hjertet som slo.

 

Jeg syns det er synd legen din skremte deg opp! Det kan jo hende det er helt normalt!! :-) Vi krysser fingrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det der litt av risken med å ta ul så tidlig? Forstår egentlig ikke at dere vil det jeg... kan jo bli veldig skremt opp av ingenting!!

 

Er jo litt det samme som fosterlyd... jeg ville så gjerne gjøre det tidlig, jordmor sa at det var liten sjangs for at ho fant den... de lette og lette og jeg kjente selv da at panikken bredde seg.. rakk og bli veldig redd.

Ho hentet en annen jordmor som fant den fort. Guuuuuuud det var vakkert å høre!!

 

Håper de finner et bankene hjerte på deg neste gang... går nok bra denne gangen også. Masse lykke til, jg forstår redslen din!!

 

Jeg selv velger å vente med UL denne gangen også, går det galt skjer jo det uansett tenker jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg skulle ta UL var ikke min beslutning. Gyn ville det da jeg blødde!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterbarn: Jeg har mistet i MA en gang og syns det er bedre å vite at man har mistet enn å gå kjempelenge og tror du er gravid mens du egentlig ikke er det.

 

Til hovedinnlegger: Har lest mange her inne som ikke har sett så mye så tidlig, men noen uker senere har de sett et lite hjerte som har slått:-) Håper det er tilfelle med deg også:-) Mange lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, du har blødd!!! Uff da forstår jeg det veldig godt at du valgte det...

Men ser det er så mange som bestiller seg ul tidlig uten at noe indikerer noe galt, og da mener jeg at risken for å ikke se noe kanskje er stor...siden det er så tidlig, og at det kanskje blir mye unødvendig engstelse av det.. skjønner du hva jeg mener?

 

Mente ikke noe negativt med dette innlegget egentlig, så om det ble tatt opp sånn beklager jeg virkelig!!

 

Håper virkelig du forsetter i januarklubben etter onsd, har jo vært på bli gravid sammen deg en stund også, selv om du kanskje ikke har "sett " meg ;O)

Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble litt lei meg ja av innlegget ditt. Ikke min skyld at jeg sitter her og er nervevrak. Men jeg er nok også hormonell og kjempe redd. Vil så gjerne at dette skal gå bra. Takk for at du skrev tilbake og forklarte hva du mente. Jeg er helt enig at ingen bør gå på tidlig UL før uke 8 dersom det ikke er grunn fordet...forferdelig å leve med den usikkerheten....håper også å være her lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...