Gå til innhold

Endelig i mål.

ventermaibaby

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Nå er jeg letta. Endelig fikk jeg med meg en levende baby hjem. Jeg kan ikke tro det. Denne gangen gikk det BRA!!!

Ble lagt inn for å "modnes" en uke før termin. Først med ballongkateter, ikke noe virkning på meg. Så med modningspiller, ikke noe særlig virkning med det heller.

3 dagen tok de vannet, satt på drypp og jeg fikk epidural. Gikk greit noen timer det, ble sjekka innvendig hver time. Fikk tilslutt 8 cm åpning, men da stussa jeg på magefasongen. Den var helt merkelig. Legen ble tilkalt og hun var inne å sjekka meg mange ganger i ett par timer.

Men hun reagerte også på mage fasongen. Pæreformet liksom.

Så ble det i hu og hast bestemt akutt keisersnitt. Jeg ble så redd.Tenkte på forrige fødsel der alt gikk galt.

Trodde at nå kom vi til å dø begge to.

De løp avgårde med meg så andre på barselavd måtte hoppe tilside og skjønte at her var det litt "krise".

Kom på operasjonsstua og fikk spinalbedøvelse.

Det tok ikke lang tid før de fikk min nydelige prinsesse ut. Å høre henne skrike før de fikk henne ut av magen var HELT UTROLIG.

Fikk med en gang beskjed om at skulle jeg ha flere barn fikk jeg ikke lov å føde vanlig, kun keisersnitt.

Men jeg sa jeg skulle ikke ha flere så legen trengte ikke bekymre seg om det.

Jeg leste ett innlegg på en av sidene her for noen uker siden ang dette å bli satt igang med "kjemiske" ting når en hadde hatt keisersnitt før.

At livmoren kunne briste. Tok dette opp med jordmor og lege, men de sa at det var så skjelden skjedde, så jeg skulle ikke tenke på det.

Men jeg sa dengang at er det noe som skjer skjeldent så kunne de være sikker på at det rammet meg. men neida sa de.

De tok feil. Nettopp det kunne skjedd. Livmoren var kjempetynn på ene siden.

Så gynekologen som opererte fikk seg en aha opplevelse der.

Nå gikk det heldigvis bra og jeg nyter hver stund med min prinsesse, kan ikke få sett nok på dette underet.

Så nå takker jeg for følget på siden her og ønsker alle modne gravide lykke til med spiren i magen. Håper alle får oppleve noe så stort som å få en baby med seg hjem.

Klem fra

Fortsetter under...

GRATTIS!

Godt at du kom i mål:-)

Jeg visste at denne gangen skulle det gå bra:-)).

Det var godt at dere kom til operasjon og fikk ks i tide. Det var flott at personalen hørte på deg og tok deg på alvor syntes jeg:-)

Nå må du liksom jeg kose deg med en liten prinsesse og håper du blir med over på Dib?:-)

Stor klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...