Gøril og Jesper :) Skrevet 13. mai 2006 #1 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei. Hvordan går det med deg kjære venn? Jeg og sambo skal nå gifte oss i løpet av sommeren for å søke oss inn på prøverør. Icsi blir det på oss, han har dårlige svømmere. Han har nå fått medisiner for å bedre disse svømmerne. Ser du om vi vil klare å få til dette alene etter medisinering? Eller vil vi fortsette med å slite og må ha hjelp? Lurer på når du ser en evt graviditet nå? (har spurt om dette før, men kanskje du ser noe annet nå? Jeg er født 19.05.82 Sambo: 12.08.81 Viss du kan fortelle meg alt du ser nå, hadde jeg blitt glad.. VELDIG GLAD Hvordan går det med deg?? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5033965-susann-77-h%C3%A5per-du-ser-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*under-vidunder* Skrevet 13. mai 2006 #2 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei , nå ble jeg så glad ! Jeg har tenkt på deg og lurt veldig på åssen du har det. Jeg har sett etter deg på bim , men fant ingen tråd du var på. Lurer så på åssen du har det ?? Så er det en annen ting jeg må si..for sist jeg hadde snakket med deg fikk jeg opp så mye når jeg la meg på kvelden. Fikk nesten ikke sove ! Hehe.. Også er det så merkelig..for det føles som jeg kjenner deg , men jeg kan ikke skjønne at jeg gjør det heller! For du bor jo i Oslo ! Så nå ble jeg suuper glad når du dukket opp igjen! Jeg er så redd for å lese deg ..hehe. Jeg er så redd for å såre deg ved å si noe feil , og det er det siste i verden jeg ønsker nå etter alt dere har vært og skal gjennom. Fordet som kommer til meg er at du har vært langt nede pga dette , du er så sliten. Får også at du hadde en tøff tid for en stund tilbake (påsketider el før) , jeg blir lei meg når jeg ser det. Det føles som den tøffe tiden ikke var der du bor nå , føles som du var et sted hjemmefra , men alikevel hadde noen du er glad i rundt deg. (familie?) På det tidspunktet fortalte du også hva dere går gjennom til noen som står deg nær(føles også som familie). Sånn det føles for meg er du ikke fra Oslo , og det føles som du var der du er fra. Huff , jeg vet ikke om jeg er helt ute og kjører nå... Ja , jeg ser du skal gifte deg. Du gifter deg av kjærlighet , men mest "stressbryllup" pga det du skal gjennom (det hadde jeg gjort også) det føles som du er litt "lay-back" mht bryllupet , men det blir en bra dag. Det føles som det er noen du vil skal komme dit , som ikke kommer ? Eller at noe ikke helt ble slik du så for deg ? Vet ikke.. Så¨til spørsmåla dine.. (de er jeg så redd for å svare på) Hehe.. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har sjans til å se hvilken måte du blir gravid på. I enkelte tilfeller kan jeg se at det trengs' litt hjelp (men det ser jeg heller ikke på deg , så da vet du at jeg kan ta feil..) Det kan jo også være for at det ikke er hos deg problemet ligger. Må si at det kjennes ut som en gravidtet ikke er så langt unna. Jeg tørr ikke si noe måned , men det kjennes ut som det vil skje før dette året er omme. Nå er jeg også usikker på kjønnet. Vet jeg hele tida har sagt jente , og det er så merkelig...for nå kjennes det ut som gutt. Så jeg vet ikke om du rett og slett for 2 på rappen ? Det tørr jeg ikke si med sikkeret , men det er lettere å lese kjønn når du er blitt gravid. Og jeg håper , håper , håper av hele mitt hjerte at du ikke skal vente så lenge til nå. Jeg ser også en reise på dere , om det er i forbindelse m dette el ikke vet jeg ikke. Jeg håper det snart ordner seg for dere nå. Så må du ikke glemme ta litt vare på deg selv. Det er en stor påkjenning det du går gjennom nå. Kanskje du skulle vurdere å sykemelde deg litt , eller noen prosent ?? Du har også en krevende jobb som du skal fungere i 200% hele dagen. Også må jeg bare spørre om din bhg er i Oslo el på utsiden av Oslo?! Er dette kjente navn for deg , tenker på mannlig styrere: Raymond el Kjetil ???? Ha en fortsatt fin helg Masse klemmer og varme tanker fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5033965-susann-77-h%C3%A5per-du-ser-dette/#findComment-5034144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mai 2006 så glad jeg ble over å lese svaret fra deg Du ser så masse rett. Jeg kommer ikke fra oslo nei, jeg kommer fra et bittelite sted i trøndelag, og jeg var hjemme i påsken. Det skjedde så mye trist i påsken. Tanten min ble funnet bevisstløs og helt ute å kjøre. Hun er syk, både fysisk og psykisk. Og spiser ikke annet enn svært sterke tabletter. Også eksploderte pappa sin arbeidsplass. Vet ikke om du så det på nyhetene? Var ganske alvorlig. Et smelteverk gikk til grunne. Og hele skiftet til pappa ble rammet. Noen svært alvorlige. Heldigvis hadde pappa fri denne dagen. Ang bryllup så hadde jeg ønsket at min familie kunne komme, men på så kort varsel går det ikke. Vi har dyr og gård, og det er ikke bare å ta fri da. Dessuten jobber begge to masse. Så du har rett i at det er noen som mangler der og da. Men de skal jo komme på en fest vi skal ha senere (noen mnd etter) og det er bra Pappa og mamma sponser også første forsøk (prøverør), og det er jeg glad for. Hva fikk du opp den kvelden du ikke fikk sove? Nysgjerrig jeg Skal reise hjem neste uke. Tok meg fri en uke fra jobben. Kanskje det er den reisen du ser? Eller ser du en lengre reise? Utenlandskreise? Bhg er i utsiden av Oslo ja. Og styreren heter Svein, og jeg liker han så godt. Har fortalt han alt, og han er så forståelsesfull og omtenksom, og ønsker det beste for meg hele tiden Er glad i han jeg.. hehe. Så du noe der forresten? Vi kommer til å sende inn søknad til en privatklinikk når vi kommer i gang. Vi eier ikke tålmodighet (ikke jeg i allefall). håper det blir klaff på første forsøk (ser du noe? hehe maser veldig jeg) Vil si at det var VELDIG koselig å høre fra deg igjen. Håper du har det bra (jeg holder til på slitere og ass.befruktning forresten) Stor varm og god klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5033965-susann-77-h%C3%A5per-du-ser-dette/#findComment-5034306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 16. mai 2006 jeg dytter denne jeg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5033965-susann-77-h%C3%A5per-du-ser-dette/#findComment-5058025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå