Gå til innhold

Hjerteslag pr. minutt - gutt eller jente?


Har 2

Anbefalte innlegg

Jeg var på 12 ukers UL før helgen. Veldig moro å høre/se at alt er bra. Den vinket til oss og sprella med bena. Hørte hjertet slå, og hjertefrekvensen pr. minutt var 158 slag. Har hørt at man kan "spå" om det blir gutt eller jente utfra frekvensen, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan høres ut som en jente, de sier ofte at er det over 140 er det som oftes jente, men det er sikkert lurt å se på flere målinger. Det stemte ihvertfall med mine to jenter.

 

gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så tidlig i svangerskapet er d vanlig m høy puls!! har jeg hørt da...!

 

Så kansje du må ta en ny vurdering på neste ul?? En jeg kjenner fikk en gutt, til tross for høy puls hele svangerskapet.

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min hadde puls fra 158 helt ned i 136 han, nå er pulsen på 158 og vi vet ikke hva vi får enda, men tror dette med puls er noe tull egentlig. Tror ikke på det. Det blir nesten det samme som det de sier om at er du kvalm og evt kaster opp får du jente, men mange av de jeg kjenner som har vært kvalme har fått gutt (selvfølgelig noen som har fått jente også da). Vi får nok bare smøre oss med tolmodighet og vente til Ultralyd eller fødsel for å finne ut kjønnet på babyen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...