Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om andre enn nicoline? eller er denne den eneste? noen som har vært der (eller andre steder)? snuppa skal i barnehage til høsten og så tenkte jeg at hun kanskje skulle introduseres for andre barn, hehe! ingen søsken eller andre jevngamle i omgangskretsen skulle gjerne tilsi at hun trenger litt tilvenning, og jo før jo heller :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du da? Mange av kirkene har åpen barnehage.

Det er en i Damsgårdveien, en ved Vestkanten, sjekk oppslag på helsestasjonen din, kanksje det er noe info der, eller på kommunen sine nettsider?

Skrevet

jeg bor i sentrum :) nicoline er i st.pauls kirke! vet du adressen til den under puddefjordsbroen?

Skrevet

Jeg har vært i den under puddefjordsbroen mange ganger, der er det kjempetrivelig, og mange hyggelig folk, vet ikke adressen, men det er det store røde bygget på høyre side, hvis du kommer fra sentrum:)

Skrevet

ok, da prøver vi der til uken. du har ikke åpningstidene også? :)

Skrevet

Husker ikke helt når de åpner, vi var aldri av de første:) men de har åpnet alle dager utenom tirsdager!

lykke til!

Skrevet

Er en på nordnes.. Fikk brev i posten med info etter fødselen. De har oppstart 5 september, åpningstidene er mand - torsd fra kl 10 til kl 14. felles lunsj kr 20 pr familie. Barna er fra 0 til 6 år. De holder til i menighetshuset til Nykirken, adressen er Fredriksbergsgaten 4. Hvis du lurer på mer kan du ringe 93455009 eller 91884542. evt mail: [email protected]

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...