Gå til innhold

Hvorfor må alle kommentere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tur i byen i dag, for å kose meg litt med unger og kjeøpe noe stæsj og sånt.....:) Og hver gang jeg prata med et menneske jeg kjente fikk jeg høre det at:"Oi, nå er du stor.... Nå er det vel ikke lenge igjen???? Denne kommer før tiden ja..." magemålet mitt er 104, sf-målet mitt er pittelitt under den røde streken.... og ja, jeg veit jeg ikke har vært så stor på magen de andre gangene.... kan de ikke bare slutte å bry seg!!!!! Jeg har fortsatt 5 uker igjen jeg, og INGENTING tyder på at han kommer tidlig....

Måtte bare få ut litt frustrasjon......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de tror det er deres menneskerett å endelig få kommentere noen sin mage...

Jeg har også fått høre at magen er svær, nå kan den vel ikke vokse noe mer, Dette blir en kjempe, Termin i juni sier du? Du blir ALDRI å gå sååå lenge...

Drit lei av at magen er allmannseie og at alle føler de kan kommentere den.

Tenke seg til at magen vokser når man har en baby i den, skulle tro vi var vandrende sirkusdyr.

Skrevet

Helt enig,Hvorfor må alle kommentere?Er så lei av at alle skal uttale seg om magen min.Jeg ligger helt på gjennosnittet både hva vekt og sf angår.Noen sier jeg er stor(sikker på at det erbare en?ol.)og andre sier jeg er liten(sikker på at du spiser nok?)

Enn om jeg skulle kommentert tilbake?"Oj,ser at du har spist god,ja!"

eller "Burde ikke du ha lagt på deg litt,da?gutta liker litt former.."

Det er jo ofte vilt fremmede også som skal kommentere?!Greit at mange mener det godt,men..

Skrevet

Ja det er ganske irriterende i lengden.... og de samme folkene på jobb kommenterer det jo hver eneste dag føles det som....jaja, man kan jo trøste seg med at det er jo ingenting som tilsier at de som kommenterer skal ha noe som helst peiling på hvor stor det er "normalt" å være i den uken du er i....men det hender jo også at noen utbryter: "å så fin mage du har!" og da blir eg til gjengjeld kjempeglad :) skal huske på dette når eg selv møter andre gravide, alltid si at magen er fin og hverken stor eller liten....

Skrevet

Hva med å svare tilbake hvordan du føler deg? (som jeg, stor og tykk? eller fornøyd med magen?) Kanskje de tar et hint til neste gang?

Selv synes jeg det er koselig at folk er interesserte - men som lilleguttogfrfryd osv sier; det er mye koseligere når noen sier "så fin mage du har" eller "så godt du ser ut".

Skrevet

Hadde en lang tråd om dette i går, hvis du ser på "for stor mage allerede"...

Jeg er også lei alle kommentarene på hvor stor jeg er, og jeg har 10(!!!) uker igjen!

Folk er irriterende tankeløse!

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som er frustrert, da føler jeg meg normal...:)

Neste som sier noe om hvor stor den er, skal jeg jabbe til...hehe...

Kose de på magen og si, nei nå er du stor ja....:)

Skrevet

Jeg har knapt en uke igjen, og føler meg veldig flott!!! Har lagt på meg lite, og har lite vann i kroppen og formen er veldig grei.

Likevel sier folk at "du ser sprekkferdig ut" - "hvalross" - og at jeg er så full i vann at det er "det verste de har sett"....

Herregud er det mulig.... Hun ene som sa at jeg hadde "de leggene og beina" som var det "verste" hun hadde sett, vel sorry altså....hun satt ved siden av meg og var tykkere i leggene enn meg, og hun er ikke gravid i hele tatt.... Jeg måtte liksom smile med, men det var like før det kom en kommentar..............argh..............

Skrevet

Jeg er ny på 3.trimester, ergo har jeg 3 mnd igjen..................jeg er liten av vekst og har stor mage. Ikke noe morsomt å få slike kommentarer, jeg blir litt lei meg av å høre hvor diger mage jeg har, for jeg vet jo at jeg skal gå sånn i hele 3 mnd til!

Skrevet

Syns det er kjempe kjekt når folk kommenterer magen min. de syns jeg bærer babyen min så fint, får masse skryt. Så soler meg i glansen og nyter all oppmerksomheta. Blir tidsnok å få en liten hengede slafse mage som ingen vil kommentere med fine ord... Så de siste 6 ukene skal jeg bare forsette å sole meg i all oppmerksomheten. Folk som vil kjenne på magen og som tydelig er sjalu når babyen sparker vilt hehe..

Super digg å gå gravid. En grunn til at jeg er det igjen hehe.

Skrevet

Det et jo selvsagt kjekt med koselige kommentarer,men jeg kan ikke akkurat si at jeg soler meg i "glansen" av kommentarer som "diger" o.l. Men, vi er jo forskjellige, og det er jo bare bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...