Gå til innhold

Til Sprudle♡

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har tittet litt i forskjellige innlegg, og det ser ut som vi er i ganske samme situasjon. Jeg fødte for 10 mnd siden, og venter nestemann i oktober, stemmer ikke det for deg også?

Det hadde vært morsomt å hatt litt kontakt, for det er ikke så mange som er i akkurat samme situasjon, liksom. Kan du ikke fortelle litt om deg selv? :) Jeg er trønder, 22 år, og gutten min på 10 mnd er min første. Jeg ammer ham fortsatt, men vet du noe om hvor "lurt" det er å amme helt til neste kommer? Det er jo ikke mange som er like sporty som oss vet du, og har barn så tett ;)

Håper du gidder å svare! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5033557-til-sprudle%E2%99%A1/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Litt treg i svaret her nå, har vært lite inne på nettet i helga. Jeg har en jente på 10 mnd ja, og venter neste i november. Jeg ammer også fortsatt, og har tenkt å fortsette med det for frøkna er så glad i puppen. Har pratet med flere "eksperter", og de sier at det er bare å amme i vei. Jeg tenker å avvenne, eller hvertfall trappe betraktelig ned til høsten. Den nye babyen skal selvfølgelig ha førsterett til puppen. Jeg syns det blir toppers å få to tette, jeg er nesten ti år eldre enn deg og har derfor litt dårligere tid også. Likevel hadde jeg nok valgt å få de tett, for det tror jeg gagner barna i fremtiden (vet det er forskjellige meninger om det ja).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...