drømme* Skrevet 13. mai 2006 #1 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg hadde stooore planer om mange barn... Jeg har jo to da..så burde ikke klage, men jeg skulle så inderlig gjerne hatt fler.. savnet blir liksom ekstra når man har mista et par ganger også. Jeg blir så fiksert på denne babygreia at jeg glemmer litt at livet utenfor tikker og går og at det alt er blitt vår. - litt humør som været ute idag.. 'grått og regntungt' er redd jeg må vente med å kose med en baby til jeg blir bestemor.. -sukk.. jeg har liksom mista litt motet, føler at klokka tikker kjeeempehøyt, når jeg sier til folk at jeg fortsatt ønsker meg en 'avlegger' hopper de nesten i taket og roper ' men er du gal da menneske' !! du som har store unger ; nyt livet og vent på bestemortilværelsen!! Stakkar unge som får ei utgammal mamma med mose på osv osv... ........... kremt...men hva med den priviligerte ungen som får en moden mamma? Med masse tid og tålmodighet... Jaja..er ikke annet å gjøre enn å 'henge i stroppen' God helg , jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5033276-life-is-what-happens-to-you-while-youre-busy-making-other-plans/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. mai 2006 #2 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei wish. Jeg tror vi er mange her inne om å stadig måtte mestre disse regntunge dagene...Det vi glemmer i all vår streben er å huske hvor resurssterke og flotte vi er som går på den ene smellen etter den andre,men etter å få tenkt oss litt om er vi like rake i ryggen.Så jeg vil si til hver og en av oss modne kommende gravide...Vi må ikke glemme hvor flotte og dyktige vi er,og at de unge på bli gravid har kanskje bedre odds enn oss,men våre erfaringer og vårt pågangsmot skal ingen hverken ta fra oss eller ta æra for..Stå på jenter C";). !!!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5033276-life-is-what-happens-to-you-while-youre-busy-making-other-plans/#findComment-5033318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mai 2006 #3 Del Skrevet 13. mai 2006 Kjenner meg veldig igjen i det der `wish`!! Går litt glipp av livet ved siden av disse tankene og planene her.. De opptar alt for stor plass i hodet mitt! Det er derfor jeg tenker, at om jeg skulle finne ut at jeg dropper disse babyplanene, fordi det er så slitsomt å tenke og jobbe så masse for det, da skal jeg putte inn spiralen igjen. Nettopp fordi at om jeg ikke gjør det, så kommer tankene til å spinne rundt graviditet likevel. Skal tro, skal tro... Begynner jeg med prevensjon igjen, er det en unødvendig tanke... og jeg kan begynne å tenke mer på andre ting igjen. Jeg har ikke tenkt å gi opp helt enda.. men jeg kjenner at jeg ikke orker å holde på sånn så veeeeeldig lenge. Det er så slitsomt!! Måtte det snart klaffe for oss, så kanskje det er råd å då litt mer kontakt med omverdenen igjen =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5033276-life-is-what-happens-to-you-while-youre-busy-making-other-plans/#findComment-5033744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninni36 Skrevet 13. mai 2006 #4 Del Skrevet 13. mai 2006 Synes du hadde så fin overskrift jeg, wish. Noe å tenke over det der, slik at vi ikke lar de verdifulle dagene vi har fått tildelt gå bort bare i frustrasjon over det vi ikke får / får til. Viktig å greie å glede seg over det andre en har i livet også, tror jammen jeg skal sette meg ned og lage en pluss og minus-liste jeg. Er rimelig sikker på at pluss-listen blir kjempelang, tror det kan være godt med en slik påminnelse innimellom. En blir rimelig fokusert på det prosjektet en strever med og føler en ikke får til, det vet jeg alt om. Nei, damer, ut og nyte livet, blomstene som spirer, de glade barna som leker i gata, et vinglass eller en kopp cafelatte med gode venner osv,osv. Og så får vi møtes her innimellom og dele sorger og gleder rundt prøveprosjektet vårt ) Ha en fin helg alle sammen. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5033276-life-is-what-happens-to-you-while-youre-busy-making-other-plans/#findComment-5036177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå