Gå til innhold

Silly - er du her???

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvordan går det med deg? Leste at du hadde vært kvalm, det er et positivt tegn... Nesten alle mine symptomer har minsket, unntatt brystveksten og de KONSTANTE murringene. Holder på å bli gal av å tro at mensen kommer nå...så nå og nå igjen! Men ingen tegn til tante rød ennå, og det er jo bra :o)

I morgen reiser vi bort en tur frem til søndag! Skal ta hjemmetest på fredag hvis ingenting skjer... Håper "this is it"!!!

Klemmepå

Fortsetter under...

Hei du!!!

Ja jeg har vært litt kvalm men det begynte sånn verst på mandag noe jeg selv syntes var litt tidlig... og i går hadde jeg de verste murringene og det gjorde vondt.. i dag er det kun murringer som om jeg skulle ha mensen...vel vi får se.. er vel allikevel litt tidlig.. skal jo ikke ha mensen før til uka..

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves men dette altså....

Du får ha en kjempe fin tur... og kos deg..

Klem

Hei !!! Ja da er det ikke lenge til du får svaret... du må fortelle meg hvordan det går i morgen..

Er litt spent på dine vegne.. Jeg har ikke så mange symptomer men innbiller meg vel at de kommer senere hvis jeg skulle være gravid...

Håper dette går veien for oss begge.. kan nesten ikke vente til fredag jeg da... men men..

Har hatt en fin helg. Venninne helg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...