Gå til innhold

Yippi, jeg har fått ..........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, tror Riksen er et bra sted å føde på. Nye lokaler også, hører egentlig til Ahus, men der er det mye eldre lokaler + at du får 4-manns rom etterpå. På riksen er det enten 2-mannsrom eller familierom.

Hvordan går det med deg, da?? Noe nytt? Håper ikke du anser det som mas, men må innrømme at jeg tenker mye på deg.

Annonse

Jepp, Ahus er gamle SiA, jeg også har født der før, helt grei erfaring, (bortset fra at alle snorka noe sinnsykt på det 4 mannsrommet hi, hi...)men denne gangen har jeg lyst å prøve et annet sted. Benytte meg av fritt sykehusvalg! Dessuten har de lystgass der, det har de ikke på Ahus!

Stemmer... de har oksygen i de maskene nå... og det funket ikke på meg i hvertfall..

- og firemannsrom er _ikke_ noe kult. Lå på det jeg også.. Husker ikke hvor lenge jeg hadde familierom. Kun et døgn, tror jeg. Alle menneskene som kom på besøk hele tiden (til de andre også. Mitt besøk var jo selvsagt ikke plagsom for noen, hihi).

Storken i Bergen er triveligere. - og rom på sykehotellet etterpå om man ikke vil dra hjem etter et døgn...

Hurra for fritt sykehusvalg! :-)

Annonse

Jeg har ikke lyst på epidural, men både bestevenninna mi og søstera mi hadde laaaange fødsler. De trengte rett og slett epidural for å få musklene til å slappe av så de fikk åpning i det hele tatt. Dermer er jeg inneforstått med at jeg ikke skal være bastant på at jeg IKKE skal ha epidural:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...