Gå til innhold

har de klær der passer på sykehuset???

Anbefalte innlegg

Hei.

Gruer mig ikke til at føde, men til at få sykehus klær der ikke passer, ser for mig hvordan jeg går i gangene, med en skjorte der er alt for liten og ikke kommer ned over hverken mage eller rumpe, ikke særlig lækkert med en bar dissende rumpe i gangene.............

Er der nogen der vet noget om dette? brukte str. 52-54 før jeg blev gravid

Fortsetter under...

Ta med deg egne klær og be om å få bruke disse. Dersom du ikke må til operasjon eller lignende, er det ingen grunn til å du ikke skulle bruke dine egne klær. Under fødeselen er det mange som ikke har på seg i det hele tatt, bruk evt ei stor t-skjorte. Enn om du kan ta med deg en morgenkåpe/badekåpe som du kan bruke til å ha rundt deg?

de hadde ikke klær som passet meg...

hadde med meg, men fikk ikke bruke det..ble i stedenfor presset inn i en alt for liten skjorte.

var ganske ubehagelig.

men det var bedre enn å ligge naken..

men skjorta kunne ikke kneppes igjen bak,så trang var den.

så jeg lå med bar rygg...jaja...

skal snakke med jordmor denne gangen om jeg ikke kan få lov til å ha på meg en egen t-skjorte.

Da jeg fødte for 13 mnd siden så var ikke noen av sykehusskjortene passe, men jeg brukte mine egne klær jeg både under fødselen(til et visst tidspunkt da, endte opp i nettingtruse og sykehskjorte, og til slutt ingen nettingtruse), men på barsel gikk jeg med egne klær ja. Hørte ikke noe om at jeg ikke skulle få bruke det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...