Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg skal til uka ta min 8. akupunktur behandling. Etter at jeg begynte har jeg faatt langt kortere sykluser, avogtil bare 3 uker. Naa maa det sies at jeg hadde veldig uregelmessig og lang syklus foer jeg begynte. Saa det virker jo som om det skjer noe da.

Har andre opplevd aa faa kortere syklus etter akupunktur?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5032785-kortere-syklus-etter-akupunktur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tjorven 1!

Takk for svar. Vet du hva det er som gjor at syklusen blir kortere??Akupunktoren har gitt meg progesteron krem som je ghar brukt fra dag 12 i syklusen. Mensen har kommet ganske kjapt etter oppstart med kremen noen ganger. Kan kremen ha noen aa si??

Hei

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg. Fikk progesteron krem av akupunktøren som skulle hjelpe å få lenger syklus og stoppe spotting. I tillegg nåler selvfølgelig. Det ble bare verre. Spottingen startet tidligere og syklusen ble en til to dager kortere. Jeg har tatt hormonprøver og de viser normale progesteronverdier. Etter en stund byttet jeg akupunktør som satte nåler helt andre steder enn hun første. Hun første satte masse nåler i underlivet uavhengig av hvor jeg var i syklusen. Hun jeg går til nå, satte kun nåler i underlivet ved eggløsning. Ba meg også å slutte med kremen. Etter 2 mnd hos henne ble syklusen min lenger igjen, jeg sluttet å spotte og jeg har etter 3 mnd. blitt gravid :-). Derfor - sjekk ut progesteronnivået ditt og ikke bruk krem hvis du ikke trenger det. La akupunkturen få en sjanse i ca. 3 mnd - virker det ikke i løpet av den tiden ville jeg enten forsøkt en annen akupunktør eller noe annet. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...