Gå til innhold

September: Pussig..


Caker*fikk to babyer 21.06.06*

Anbefalte innlegg

Jeg ble veid på første kontrollen, da var jeg i uke 10. Nå var jeg igjen på kontroll i går, og er i uke 22 - og vekta viste det samme som i uke 10. Enda det er to i magen min, og den har utvilsomt vokst. Har nå et SF-mål på 26 cm. Jeg måtte riktignok møte til timen i går fastende, men har en frokost på to knekkebrød og to kjeks så mye å si, tro? Dette syns jeg hørtes rart ut.. Mulig jeg har "tapt egenvekt" (å så lei meg jeg er for det, liksom..*ler*), for jeg merker jo at det har blitt mindre plass til magesekken, for jeg blir mye fortere mett nå enn før..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia frøken og babiser!

Jeg har heller ikke gått opp noe ennå. Kun veid meg hjemme da etter kontrollen i uke 9, men på den vekta skjer det ikke no hvertfall. Vi får ta dette som en super slankekur!! Bakdelen er vel at vekta innhenter oss snart.... Men gud så deilig hvis jeg slipper å gå opp så mye!!! Magen har jo heller ikke vokst her da, så plutselig skjer vel alt på en gang... hipp hurra for halvgått løp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke opp noe de første 20 ukene, men magen har vokst som bare det. Nå er jeg 22+2 og har gått opp nesten 1,5 kg de siste to ukene. Så nå begynner det her også ... Men det betyr nok bare at vi får det enklere når vi skal tilbake til den gamle vekten etter fødselen. Så lenge magen vokser, er det bare vi selv som har tapt litt vekt. Barnet/barna har det nok bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere er...

Har allerde gått opp 6 kilo og er nå i uke 24..

 

Men men det gjør ingenting... det kommer vel av igjen...;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...