Gå til innhold

Anbefalte innlegg

KJÆRE HALDIS84!

Jeg vil bare si at jeg forstår deg så utroli godt! Har hatt det på akkurat samme måte før, og vet du hva jeg gjorde tilslutt? Jeg sluttet bare å lese alt som indikerte det teamet for det gjorde meg vettskremt! Jeg forstår så godt at du skriver dette innlegget, for som de som har mistet som skriver inn å søker folk å snakke med som har opplevd det samme, leter du også etter noen som har det på samme måte som deg! Er også veldig tydelig at du ikke mener noe galt, og at du ikke mener at de som har mistet ikke skal få dele dette, men du vil bare si at det skremmer deg! Det har du full rett til! Nå er det desverre sånn at flere her inne er veldig emosjonelle og tar innlegget ditt som et angrep! Jeg mener at det er like fullt et angrep på deg når DU ikke får ytre dine meninger uten at alt skal bli vridd og vrengt på! Så til alle som tar seg nær av innlegget: På samme måte som enkelte blir redd av å lese om SA, og da kan la være å lese om det, syns jeg dere kan la være å lese innlegg som det hovedinnlegger skrev! Hun er ikke ond, hun er bare redd for guds skyld! Syns alle bør prøve å akseptere hverandre, ikke ende opp i stygge diskusjoner som over. Vi er jo alle i samme båt, og trenger støtte til hverandres problemer, samme hva det skulle være!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5032571-til-haldis84/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...