Gå til innhold

Hehe,. litt flaut men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er man ferskis så er man ferskis..;)

De siste par ukene har jeg hatt en strek fra navlen og ned. Dette er veldig tydelig og jeg lurer på hva det er.. Er i uke 15. Håper noen kan "opplyse" meg:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den streken er bare pigmenter i huden som kommer tydeligere fram har jeg hørt, ihvertfall ikke noe farlig. Er veldig vanlig for gravide å få den streken =)

Skrevet

HVis jeg ikke tar helt feil, så heter denne streken Linea Negra (med forbehold om skrivefeil og at jeg husker feil:)), er noe som mange gravide får, og er helt ufarlig. Hos mange forsvinner den etter fødsel, eller blekner veldig. Mener å ha hørt at det er magemuskler som strekker seg og dermed lager pigmentfarge i huden, men det må du ta med en klype salt:) VIktigste er at det ikke er noe å bekymre seg for. Tror til og med det er forklart på "fra uke til uke":)

Skrevet

Det er helt vanlig å få Linea Nigra. Streken skal forsvinne etter fødselen, så ta det fullstendig med ro.

Skrevet

Mayreen20, vi bor på samme sted vi! Kjenner ingen i Arendal som er gravide, jeg er 22. Takk for svarene, greit å vite at den forsvinner eller blekner etter fødselen.. Har noen meldt seg på svangespakskurs ennå?

Skrevet

hei.. jeg er 23 og bor på blakstadheia. !!!

Skrevet

Dere fra Arendal/Grimstad og omeng... Hiv dere med på treff, skal ha et i a.dal på torsdag. Se på treffsidene, hadde vært kjempekoselig å sett nye fjes :) Er selv 18 uker i dag, savner flere uten stor mage... hehe

Skrevet

jobber dessverre når det er treff :(

Skrevet

Hm.. var nettopp inne på sidene, men så ikke noe om BIM treff iArendal. Hvor og når?

Skrevet

Torsdag 18. mai 2006 kl. 13:00 på Arendal, Aust-Agder

Da møtes vi igjen på torget, utenfor McDonalds, og tar det derfra. Håper så mange som mulig kan komme, både gamle og nye ansikt :)

Postet av Håpefull86 *spire i magen* | Sist oppdatert av Håpefull86 *spire i magen* | Endre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...