♥nonah♥ Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 ..er man ferskis så er man ferskis.. De siste par ukene har jeg hatt en strek fra navlen og ned. Dette er veldig tydelig og jeg lurer på hva det er.. Er i uke 15. Håper noen kan "opplyse" meg:D
Bussi Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Den streken er bare pigmenter i huden som kommer tydeligere fram har jeg hørt, ihvertfall ikke noe farlig. Er veldig vanlig for gravide å få den streken =)
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 HVis jeg ikke tar helt feil, så heter denne streken Linea Negra (med forbehold om skrivefeil og at jeg husker feil:)), er noe som mange gravide får, og er helt ufarlig. Hos mange forsvinner den etter fødsel, eller blekner veldig. Mener å ha hørt at det er magemuskler som strekker seg og dermed lager pigmentfarge i huden, men det må du ta med en klype salt:) VIktigste er at det ikke er noe å bekymre seg for. Tror til og med det er forklart på "fra uke til uke":)
mayreen85 Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Det er helt vanlig å få Linea Nigra. Streken skal forsvinne etter fødselen, så ta det fullstendig med ro.
♥nonah♥ Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2006 Mayreen20, vi bor på samme sted vi! Kjenner ingen i Arendal som er gravide, jeg er 22. Takk for svarene, greit å vite at den forsvinner eller blekner etter fødselen.. Har noen meldt seg på svangespakskurs ennå?
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 Dere fra Arendal/Grimstad og omeng... Hiv dere med på treff, skal ha et i a.dal på torsdag. Se på treffsidene, hadde vært kjempekoselig å sett nye fjes Er selv 18 uker i dag, savner flere uten stor mage... hehe
♥nonah♥ Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2006 Hm.. var nettopp inne på sidene, men så ikke noe om BIM treff iArendal. Hvor og når?
Nr3 i 2012 Skrevet 16. mai 2006 #10 Skrevet 16. mai 2006 Torsdag 18. mai 2006 kl. 13:00 på Arendal, Aust-Agder Da møtes vi igjen på torget, utenfor McDonalds, og tar det derfra. Håper så mange som mulig kan komme, både gamle og nye ansikt Postet av Håpefull86 *spire i magen* | Sist oppdatert av Håpefull86 *spire i magen* | Endre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå