Gå til innhold

Ang soverutiner (7 mnd)

Anbefalte innlegg

Gutten min sov tidlig hele natta gjennom. Nå har han natta fra 19.00 til ca. 8.00. En skikkelig syvsover! I løpet av dagen sover han 3 relativt korte lurer, varierer litt på lengden men toppen 3 timer totalt. Men han er trøtt 1 1/2 t etter at han har våknet om morgenen. Om 3 mnd skal han i barnehage, og lurer på om jeg skal begynne allerede nå å venne han til å være mer våken å ha 2 lurer i løpet av dagen. Det fungerer egentlig veldig greit slik som det er nå, og det er lite sutring i løpet av dagen.

Er det noen som vil dele sine erfaringer med meg her?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5032425-ang-soverutiner-7-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, gud så deilig du har det. jeg har selv en gutt på 7 mnd og han legger seg 7, våkner i 5-6-tiden...skikkelig morgenfugl. så putter jeg i han litt morsmelk og da sovner han av og til men bareen liten time. Ellers har han også tre lurer om dagen. Jeg synes ikke du skal bekymre deg for at han hviler for mange ganger om dagen. er han trøtt, la han sove. Ingen vits i å tvinge han til å være våken når han egentlig er trøtt. dessuten tror jeg gutten din nok kommer til å regulere dette selv. Jeg snakker ikke av erfaring men har hørt andre mødre si det.

Lykke til....og nyt det at du får sove til 8 hver morgen...du er heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...