Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei du!

Hvor hører du til hen?

Jeg kommer ifra Hordaland, men bor i Stvg.

Bruker fertilitetsklinikken i Hgsd.

Har hatt 2.forsøk og skal ha frys nå i uke 21/22.

Ingen barn.

Fikk også fjernet begge eggledere på klinikken i Hgsd januar i år.

Ganske kjipt, ja...

Helt rart å skulle sterilisere seg i prosessen for å kunne bli gravid, men men.... What to do?

Jeg skjønner jo at det måtte gjøres pga av tilstanden (hadde kronisk betennelse i begge og de var tette m.m.), men jeg kan ikke noe for det at jeg faktisk kjenner meg "litt mindre kvinnelig" når det gjelder det å være fruktbar m.m.

Nå har jeg jo ingen sjanse i helv.... med å skulleklare det selv.

Men som du skriver - sånn går no dagan :-)

Vi fikser dette:-)))

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5032412-ann-h%C3%A5per-p%C3%A5-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ivf:

Eg kjem frå sunnmøre da. Og søknaden sendt st.olav 5 mai. Så her er det nok lenge å vente ja. Eg har ein gut på snart to år. Så var ganske overraskende da eg fekk xu to ganger med berre tre mnd. mellomrom. Vart påvist egglederbetennelse første gang. Kanskje det som var grunnen . Men ser jo at alt kan ikkje planleggast.

Jepp, som dei sa på sjukehuset; du treng no ikkje å bruke peng på prevensjon no da. Sukk...

Men som du seier. Vi skal klare dette. Takk og pris for vitenskapen. Trur og håper at dette skal gå bra. Men surt når alt går så treigt.

Tok det lang tid før du var i gang?

Hei igjen!

Ja, dette Må og SKAl gå bra dette - ingen tvil om det :-)

Jeg hadde en MA i uke 11 og ble "akutt syk" etter utskrapningen, så mine sjanser for spontan graviditet ble rask slått fast til 0% etter behandling for eggleder betennelse og lap m.m.

Så sånn sett så slapp vi mange mnd. med prøving og utredning, så vi kom igang etter å ha ventet de obligatoriske 6-7mnd. i Hgsd.

Testet negativt på 1.forsøk før jul og negativt på 2.forsøk i påsken.

Så nå skal vi ha fryseforsøk i uke 21/22 om alt går som planlagt.

Nå er det heldigvis snart sommer og sol her, så de mnd. fyker jo avgårde.Du er nok igang før du vet ordet av det skal du se.

Jepp, vi får bruke "prevensjonspengene" på noe annet moro - he he ;-)))

Lykke til!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...