Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest diskusjoner her tenkte jeg å prøve å få han til å sove på dagtid ved å legge han i sengen sin og la han sutre litt.

Og det gikk over all forventning. Kun noen minutter med sutring, og så sov han søtt i 1 1/2 time. Det har fungert to dager på rad. Tidligere var det kun trilling i vogna som fungerte.

Deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja man finner fort ut at man kjenner sitt eget barn best av alle, og vet hva som passer for seg selv :)

Kjempefint at det ordnet seg for dere, skjedde omtrent på samme måte her ;)

Skrevet

Hørtes deilig ut! Skrev selv ett innlegg nå om jenta mi som sover dårlig på dagtid, må trilles i søvn hver halvtime. Har tenkt på å prøve å legge henne i senga, men har vært redd for å ødelegge natta. (at hun skal bli døgnvill) Sover barnet ditt like godt på natta allikevel?

Skrevet

Det skal som regel mer til for en baby å bli døgnvill enn at han sover i senga om dagen. Det skjer sikkert med noen, men langt fra alle.

Alle mine 3 har sovet i senga på dagen også, og det har gått fint. Han som er 7 mnd nå har 3 lurer i senga på dagtid og sover likevel veldig godt om natta. Når han sover i vogna våkner han veldig fort igjen, selv om han "burde" sovet mer.

Vil så absolutt anbefale deg å prøve å legge henne i senga også på dagtid. Prøv en uke, fungerer det ikke - vel, så har du ihvertfall prøvd den muligheten...

Lykke til!

Skrevet

Da skal jeg prøve det allerede i morgen jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...