Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er så trett at jeg kan ikke få nok søvn-ennå jeg har karret til meg lengre netter. Det er ei pine å komme seg på jobben og å holde ut i 8 timer. Når jeg kommer hjem har jeg ikke overskud til noe..... Samtidig som jeg jobber 100 % turnus er jeg deltidsstudent med muntlig og skriftlig eksamen. Skjønner ikke at jeg skal klare å gjennomføre dette med denne kroppen, men jeg har studert i to år for å oppnå dette så det hadde vært kjipt å ikke klart det. Er det noen som har erfaring med at dette bedrer seg?

Hvordan er det å kombinere ginseng med graviditet? Tør ikke prøve det før jeg vet at det er ok og jeg skal til legen 19.mai, så jeg får vente til da. Men jeg begynner å bli desperat snart!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5032009-jeg-er-s%C3%A5-trett-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da.. Tretthet er undervurdert. Det kan være et skikkelig handikap i hverdagen. Ei på jobben min ble sykmeldt pga tretthet. Hun klarte ikke høre hva vi sa eller noen ting.. helt i tåka.

spør legen om ginseng, men tror ikke det er noe særlig for barnet. Kanskje legen har noen andre forslag.

Kvalm jeg da. Heller ikke noe særlig allright.

Ja, det ser ut til at jeg må legge inn middagshviler gitt........Litt frustrerende for det har jeg alltid sagt er bortkastet tid....hihi. Det kan kanskje ha litt sammenheng med at jeg knapt drikker kaffe også- tenker jeg. Regnet egentlig med at ginseng ikke var anbefalt, så jeg har ikke prøvd det.... Har til og med hatt middagshvil i dag- ennå jeg har fri....Håper virkelig dette er for en kortere periode- for dette har jeg ikke tid til .........hihi. Hadde det bare vært vinter så hadde det vært lettere. Skal planlegge det neste gang;)

Jeg er så trøtt at det er et pes å være på jobben. Jeg føler meg utilpass og har innmari kort lunte- noe som ikke egner seg helt når man jobber med barn i barnehage..Jeg har ikke overskudd og føler på ingen måte at jeg er "tilstede" for barna på den måten jeg ønsker å være.

Hjemme burde jeg skrevet og forberedt 15 foreldresamtaler, men jeg blir nesten på gråten hver gang jeg tar i papirene, og så sovner jeg av før jeg har fått skrevet noen ting...tiden renner bare fra meg....*sukk*

Annonse

Det er SÅ godt å se at jeg ikke er den eneste. Jeg kan gå å legge meg klokken 9 og alikevel er det et slit å stå opp klokken 7. Innen lunsj på jobb er jeg helt "pumpa".

Vet neimen ikke om jeg hadde klart studier i tillegg, jeg. Applauderer at du får det til (så langt?). Hvis det er noen trøst tok jeg det opp med legen min, han sa at jeg kunne forvente at dette ble bedre i andre trimester - noe å se frem til?

Jeg melder meg inn her.

Er så trett at jeg føler meg som et lik. Orker knapt stelle meg eller noen ting. Kunne ha lagt meg for natte klokka 7 om kvelden.

Har eksamen og veldig mye annet å gjøre, og det hjelper ikke akkurat at jeg ikke har ferie i år.*hyl*

Har eksamen om 2 uker og skjønner egentlig ikke helt hvordan jeg skal klare å lese til den eksamenen, men jeg leser hjemme, slik at sambo leverer junior og morgenen og jeg kan sove litt lenger. det hjelper litt.

sov middag 3,5 time i går, og slokna likevel klokka 10.

I forrige svangerskap gikk det over rundt uke 20.

å steike som jeg kjente neg igjen siwa!! det skulle nemli jeg også . men jeg får ta d igjen når kvalmen og trettheten gir seg..kremt.. skal prøve på de hvertfall..sist jeg var gravid gikk jeg opp 22 kg..de var sååå hardt å få av igjen , så denne gangen skal jeg skjerpe meg!!!:)

lykke til folkens:)

Uff ja, satt på kontoret i dag mens en kollega forsøkte å forklare meg noe... Eg så bare munnen gå og hørte bla, bla, blah...

Eg klarte 6 timer på jobb i dag, men var ikke just noe produktiv da.

I det minste har kvalmen forsvunnet.

Annonse

Trett er vel bare forbokstaven tror jeg. Føler meg som en zoombie, og merker godt at det er stor forskjell med en 5 åring i hus..... At han ikke har vært i barnehagen på noen uker (pga operert bein og gips) gjør vel ikke saken bedre.

Sover 10-12 timer(Legger meg ofte samtidig med junior) og er like trøtt når jeg står opp....

Oi........du er flink Nala.....Fikk en liten betenkelighet med å ønske meg flere barn akkurat nå........hihi Regner med den tanken flyger fort av sted. I går leverte jeg skriftlig examen og i dag er jeg ferdig med ni uker. Det går framover med alt!- Og som samboeren min sier- alt ordner seg....Og det er heldigvis sant ( på et eller annet vis)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...