Gå til innhold

Noen som sliter med matlysten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk igjennom de første månedene uten noen som helst kvalme men nå i uke 18 klarer jeg ikke spise noe annet en yoghurt og sallat.

Satt i kantina i går og en kollega setter seg ved siden med en stor porsjon potetmos med tykke pølser. Heller sennep og ketchup over hele moset. DISCUSTING!.. Klarte ikke å spise noe før jeg kom hjem.

Min teori er at det kanskje er litt liten plass til magsekk allerede nå siden jeg har 30 kilos overvekt og alt presses oppover..

Noen som kjenner seg i igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt det som en liten "bonus" at du ikke klarer all slags mat lenger. Så lenge du får i deg vitaminer og viktige næringsstoffer, er ikke det noe å bekymre seg over.

Når det gjelder overvekten så presses vel den ikke oppover? På min kropp ligger babyen under "polstringen" min. Men etter hvert blir jo magesekken mindre. Og det er jo mye mulig at babyen presser en del på den og at det er derfor du er kvalm. Ei på jobben sa at hun hadde gått konstant kvalm i 9 måneder, først hadde hun "morgenkvalme" og så klemte babyen på magesekken etter det.

Men det kan jo hende du brygger på en omgangssyke eller noe. Jeg hadde det og var sykmeldt en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...