Gå til innhold

....og tiden snegler seg avsted - sakte, sakte...

Anbefalte innlegg

Da er jeg kommet til "rugedag 9" (hvis innsettingsdag regnes som nr.0). Prøver så godt jeg kan og leve som normalt, og føler meg ikke spesielt gravid. Nå vet jeg jo ikke hvordan det eventuelt skulle føles så jeg håper jo likevel. Synes tiden går forferdelig sakte. Har så veldig lyst til å teste å få et svar......men det er vel bare å vente.

Håper alle dere andre har det bra der ute oppe i all spray, sprøyter, hormoner, følelser, spørsmål og grubling...det er verdt det. Gullungen kommer en dag!

Fortsetter under...

Og tiden går særlig sakte når man venter på noen. Jeg kan ennå huske at som barn ville vi alltid legge oss ekstra tidlig 16 mai. Ikke fordi vi var så trøtte, eller skulle opp så tidlig, men fordi da gikk tiden fortere. For man enset jo ikke tiden når man sov. Egentlig bra tenkt av unger.

Nå er det jo slik også idag. Når man venter på noe, sneeeeeegler tiden seg avgårde. Det har den gjort kontinuerlig fra desember og frem til i dag for min del. (Hadde første ul i des, er nå stikker på fjerde dagen...) Når jeg så tenker tilbake, tenker jeg: gosh er det allerede fem måneder siden jeg var på første ul?? Føles som det var igår. Har og ventet på å starte opp med sprøyter leeeeenge, har allerede stukket i tre dager!!!!!

Det er rart dette med tid. Leste en gang en kronikk om tiden i forhold til alder. Husker ikke helt hva som sto, men poenget var ihvert fall at tiden står i et slags forhold til alder. Er man liten, føles tiden enorm og går sent. Nesten som om den står stille. Dess eldre man blir, dess "mindre" blir tiden, og ikke fullt så enorm, og den går litt fortere. Blir man enda eldre, løper tiden ifra en.

Er på soraydag fire idag. Sprayingen går kjemefint, kjenner ingenting, hverken til stikket eller noen bivirkninger. Følelsene derimot er det litt værre med. Det eneste jeg kan tenke på for tiden er uke 21!! Det er da allting skal skje for vår del. Uttak, venting, befruktning, venting, tilbakesetting, og enda mer venting.

Ha en fin dag da,

klemmis:-)

Hei.

Jeg er også på rugedag 9, så da er alle vi tre likt i løypa. Vi har en gutt på snart fem år, så tiden går ikke SÅ sakte for meg. Det blir de dagligdagse tingene å gjøre som får tiden til å gå litt raskere. Når skal dere teste? Jeg satser på 16. mai.

Lykke til.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...