Gå til innhold

April: Jeg savner "de gode gamle tider" her inne......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøver å svare på de jeg rekker, og de jeg føler jeg kan svare på...

Har ikke så mye datatid som jeg hadde før, så da blir det mindre svar.. Det er jo også mange som har vært borte i flere måneder da.. jeg var uten data i to tre mnd, og har lest flere som har vært uten de også...

håper det blir bedre igjen da... :-)

Ja, det er ikke like mye aktivitet her inne som før, men det er jo bare naturlig...De fleste er begynt i jobb igjen og da blir det naturlig nok mindre tid til data... Men er enig i at det var litt kjekkere før. Men da får vi som har tid ta oss litt sammen da!? Så blir det kanskje kjekkere?

Er helt enig i at det er veldig stille her for tiden, og at det er synd. Selv er jeg innom nesten daglig, men det er ikke alltid det passer å svare (bl.a fordi lillegutt fremdeles har den imponerende evnen å våkne når mamma har logget seg på, sånn som nå), eller det er uaktuelt å svare fordi innleggene er rettet direkte mot enkeltmedlemmer i aprilklubben. Jeg har ikke deltatt i Hemmelig venn og da er det jo ikke naturlig å delta i trådene om det. Men jeg er helt enig med synne2504 i at vi som har tid må ta oss litt sammen. For vi vil jo at det skal være liv og futt i aprilklubben!

det blir mindre og mindre her inne, men det er vell for en del har begynt å jobbe og når man endelig kommer hjem fra jobb vill man gjerne väre sammen med ungen og familien. Og det penen väret er nok en liten grunn også.Man er ute og nyter i stede for å sitte her inne hele tiden.

Det er io allefall 2 grunner til att jeg ikke er blir mindre og mindre her inne. Forsöker å väre inn eher en gang annenhver dag i alle fall.

Ja ting har forandret seg det har det - barna trenger mer oppmerksomhet og dei krever mer. Da er det dessverre dataen som blir nedprioritert... Men så er det godt når det kommer en dag av og til der eg har en del tid til å være på dataen igjen. Så for min del varierer det en del hva eg har tid til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...