Gå til innhold

hva har dere på babyrommet??

Anbefalte innlegg

heisann jenter jeg har endelig fått ny leilighet og skal begynne på rommet til den lille.. og lurte på hva dere har på rommet til deres små?? vi har kleskap stellebord sprinkelseng (vugge på vårt rom til de første ukene mndene) vippestol div bamser leker uro.. vi har fått så mye leker allerede som han egentlig ikke trenger før om mange mnder.. men føler det ikke er så koselig enda..

noen som vil gi noen tips eller forklare deres rom eller deres tanker om rom??

så hadde det vært supert

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5031480-hva-har-dere-p%C3%A5-babyrommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei !

Jeg driver å pusse opp rommet, har trmin om en uke og er ikke ferdig. mannen min skal bytte dør i kveld. så får jeg tenke på møbler. Babyen skal sove hos oss i staren.

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/411761/offset/0

vi skal pusse opp rommet til han lille i slutten av denne mnd. skal ha senga hans der,en stol(som jeg kan amme i hvis jeg vil sitte litt i fred),en kommode,ett søtt teppe på gulvet,noen bilder på veggene. ja det var vel det tenker jeg. men med en gang skal han ligge på rommet vårt...

Annonse

Sprinkelseng (den blir stående inne hos oss den første tiden da...), kommode, stellebord, bamser, bilder, og så skal jeg kjøpe en uro. Skal også få inn en slags ammestol etter hvert.

Veggene er hvite, og jeg skal ha opp en sånn tapetbård med no bamser på. Går bare og venter på at den skal komme til butikken. Har bestilt, men ting tar tid! Tenkte også jeg skulle kjøpe et teppe til å ha på gulvet. Blir liksom litt lunere...

takk jenter no fikk jeg en del ideer.. vi har en vugge på rommet vårt den første tiden og sprinkelsengen e på plass på rommet hans.. fikk nemlif besked på haukeland om og få ting i orden fort for det ser ut til at lillegutt snart kan være på vei.. så fikk litt panikk nå.. trodde jeg hadde sååå god tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...