Gå til innhold

Hihi... Nevøen min på 6 år har sin egen teori om hvordan babyen i magen min ble til!

Anbefalte innlegg

Det var ikke så langt unna fakta heller, men jeg lurer på hvor han har fått det fra likevel!

Han hadde funnet ut at "onkel og tante hadde koset litt for mye"! FOR MYE, hehehe....

Lo godt da søsteren min fortalte det ja.... :)

Fortsetter under...

*ler* så morsomme de er!

4åringen min satt her om dagen å lekte med to helikoptere, hvor han plutselig sier: "og så parkerer mamma helikopteret oppå pappa helikopteret" ikke aner jeg hvor han har slikt fra....(kan jo selvf.hende at det ikke hadde noe med DET å gjøre men...)

he he ja de er vittig med de kreative forslagene sine. Niesen min ringte da mamman oxo hadde blitt gravid og viste seg kolokere en mor,hun spurte meg så greit,; " du Tante,mamma sier hun har spist et frø når jeg spør hvordan babyen har kommet seg inn i magen,men jeg vet jo at DET har hun IKKE,kan du forklarer meg hvordan den har kommet seg inn dit???" Hva svarer man når mor har valgt en slik forklaring.....jeg har forklart min 7 åring på en så lettfattelig og naturlig måte som mulig (uten de helt store detaljer seff) hvordan lillebror ble til,de får tidsnok vite det likevel og de er mye smartere en vi gir de kreditt for mange ganger.....Men alle må få selvfølgelig få velge hvordan de vil forklare dette ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...