*bare meg* Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 vi som ikke klarer å lage barn på første forsøk..... gjerne flere forsøk...... får vi gutt ?????? Guttene svømmer best sies det, og når kroppen egentlig ikke vil ta i mot så er det guttene som rekker frem før jentene.????? Vi brukte 4-5 mnd for å få det til..... fikk gutt. Vi brukte noen mnd denne gang også ..... blir spennende å se om det blir gutt eller jente baby.
Nicita73 Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Tror det er helt individuelt, her satt den på første forsøk,og vi venter en gutt, dette ble bekreftet på ultralyd i går. Blir spennende for deg dette da,håper babyen vil vise dere hva som befinner seg mellom de små bena:) Hvor langt er du på vei?
*bare meg* Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2006 ja det er sikkert helt individuelt. jeg er 16 uker på vei. Dette er nummer to. har en herlig gutt fra før. gleder oss. blir spennende å se hva det blir. skal på ultralyd om et par uker. thi thi.
baby nr2 Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Hei hei. Jeg er også 16+ 4 med nr to. Skal på ul om ett par uker. vi skal vite kjønn. Skal også på en 3D i juli i oslo..da får vi iallefall vite kjønn. Blir så spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå