Gå til innhold

luft i magen..


IngyThing & lykkeliten

Anbefalte innlegg

Etter jeg ble garvid så har jeg vært plaga med en del luftknip i magen.. sånn: lufta-vil-ikke-ut-av-kroppen-bare-gjøre-fryktelig-vondt-på-innsiden.

samt andre dager hvor jeg synes jeg,-unnskyld uttrykket- går å fiser konstant.

 

noen flere som har opplevd dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat det samme! Sitter her og verker, ikke mye moro. Tips? Drikker mye, prøver å få meg normalt med fiber. Er egentlig ikke plaget med treg mage, hatt mer løs mage etter at jeg ble gravid. Men akkurat som om fisen ikke kommer ut og ligger inne i kroppen og verker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er skikkelig ill!

tusen takk for tipset. har benket meg til her med en mugge iskaldt vann og isbiter, så får vi håpe det gjør susen.

ja, jeg tar tran og gravitamin også, samt at det alltid er grovbrød til frukost, så skulle liksom ikke tru det var kostholdet det var noe i veien med heller..

får håpe det avtar sånn etterhvert. =)

 

lykke til med magen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til du også :)

Hvor langt på vei er du? Jeg er 8+0 nå, synes tiden går sakte. Sliter mye med kvalme, men trøster meg med at det er vel bedre å slite litt enn å gå rundt uten noe..hehe, kanskje.

 

Leste at det var bra å drikke biola hver dag, men jeg er skikkelig dårlig på å drikke slike ting. Kan spise youghurt, men da blir det med God Morgen youghurt, eller duo - hm, og de er det jo så mye sukker i.

Spiste mye frukt en periode, men eh *rødme* man får ikke akkurat mindre luft av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg har også samme problem, går og fiser konstant for tiden, og har en del løs mage etter jeg blei gravid. vet ikke hva jeg skal gjøre med det. for holder jeg igjen får jeg bare så vondt i magen. vet deere hva som er grunnen til at vi kan fise så mye under svangerskapet? er jo ikke så kjekt for samboeeren å høre og lukte på meg som fiser dagen lang

 

*rødmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei jeg er også sånn. Hvis den først må ut, så slippes den som regel. Sambo har vært spart sålangt (jobbet mye overtid), men er redd for å bli tatt på "fersken" en dag, på jobb feks.

 

Mener å ha lest at "all glatt muskelatur" blir avslappet under svangerskapet. Tror tarmbevegelsene ble mindre, så "ting" kjemper seg vei gjennom tarmen mer på egen hånd enn før, er vel derfor en skal spise mye fiber og drikke mye vann. Men jeg har det akkurat som du, egentlig mer løs enn fast mage siden jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også løs mage, med mye luft, og til tider veldig vondt.. hadde det i sist svangerskap også, så da riene satte igang trodde jeg det bare var luftsmerter, og fosøkte å gå på do hele tiden! Flaks at jeg var på føden da, og at jordmor fortalte meg at det var rier :) Hvis ikke hadde jeg kanskje endt opp med å føde hjemme! (det gikk fort unna skjønner dere!) Jeg er derfor rimelig innstilt på at dette kommer til å fortsette i månedene som kommer.. mosjon skal også hjelpe på tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...