Gå til innhold

Verdens morsomste tråd!!! :)))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe....ler så jeg gråter her....:)

Skrevet

Ser jo nå for en sinsyyyykt dårlig mor jeg er. må vel finne fram telefonkatalogen og finne nr. til barnevernet....hehe....bare å finne fram salmiak og klorin og skure barne nå....er ikke reinslig nok jeg nei....hihi

Skrevet

Hihi, da var jeg ferdig med å lese, og lo på meg tårer jeg også - så morsomt å sitte i mørket hjemme alene å flire høyt!

Glemte nesten å ta inn babyen som henger på snora til lufting etter endt koking ;) !! Meld inn meg også til barnevernet med det samme, Dua :)

Skrevet

Hehe! Snakka akkurat med dem....fortalt at jeg hadd latt ungen ligge i klorvann over natta for sikkerhetskyld da...tenkte kanskje det kunne blidgjøre dem....men tror ikke det hjalp mye gitt.....

Skrevet

ingen som hiver seg på her? :)

Skrevet

Måtte bare dytte opp denne - kjempefestlig! Godt jobba jenter....

Skrevet

Huff og huff... ser no kor elendig mor eg er... Nesten bra tulla ikkje vil ha fast føde lenger, og eg må amma ho. Er jo 9 månader no, men til ho er ti år, må no fullamming vera bra... Eller?

Er berre litt småbekymra eg no, for gubben har tatt med seg tulla til svigers, og eg er ikkje så sikker på at han stoppar kvart 5minutt for å ta ho ut av bilsetet... Grøss... Må jo ikkje sitte så lenge av gangen veit de!

I morgon opnar butikkane att, og då skal eg kjøpa inn plumbo, klorin, salmiakk, og det meste av antibakterielle midlar, medan tulla ligg til kok her heima. Håpar berre ikkje alt håp er ute!!! Skal sterilisera katten (som skal vera barnevakt, sjølvsagt!) i kveld. Må jo det for tulla si skuld!!!

Klem til alle som ikkje visste kor håplause dei var, før dei las denne opplysande tråden. Eg tek det no til meg! Absolutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...