Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 Litt flaut dette her, men det får bare stå til Var noen av dere mere våt nedentil enn vanlig i begynnelsen av deres graviditet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 jepp, var ganske fuktig frem til uke 8/9... uvant og ubehagelig, men det ga seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngyThing & lykkeliten Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 JA!!!! og jeg har kviet meg for å spørre om det samme. håper jeg finner noen flere i samma båt her.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mai 2006 Oh, da får jeg håpe at det betyr at jeg er gravid denne pp da =) Merka du det før ikm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mai 2006 dytter litt jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 13. mai 2006 #6 Del Skrevet 13. mai 2006 Heisann, er bare innom for å legge ut innlegg selv og så det var flere prøvere her inne hehe. Og ja, jeg var mere våt nedentil da jeg var gravid :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå