Venter nr.3♡ Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 GOD KVELD!!!! Etter en sa i slutten mars - er jeg gravid igjen......med nr.3. Fortalte det til mannen tidligere i kveld, og han tok det ok. Han syns det skulle bli koselig med en baby i huset igjen. Han sa for noen år tilbake at han kunne tenke seg en appoklatt når de to andre var blitt store, og det husker han at han sa - og nå kan det skje hvis alt går bra denne gagen. Har to gutter (som blir 7 og 5 år innen babyen kommer) - så jeg håper det blir jente denne gangen, men man vet jo aldri. Er 4+4, og sist mistet jeg når jeg var mellom uke 5 og 6. Håper det går bra denne gangen.... HA EN FIN HELG ALLE SAMMEN - OG LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:*lillefru*:har født*: Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, Gratulerer og Velkommen her ) Ønsker deg lykke til med svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngyThing & lykkeliten Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 GRATULERER. :)''krysser fingre for at ting går som det skal:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 12. mai 2006 #4 Del Skrevet 12. mai 2006 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 13. mai 2006 #5 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg venter nr 2. selv om junior bare er 9 mnd. Jeg hadde en sa i begynnelsen av april, men er nå 5+2. Håper alt går bra for oss begge fremover - og god helt til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå