Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg tok en Clearblue test nå i kveld, hadde en som jeg har bestilt og tenkte jeg skulle bruke den opp.Men den var negativ???Jeg tok test 1 dag etter ikm, og den var da positiv(annet merke).Jeg kjenner jo at jeg er gravid.Jeg er 5+3 uker.Noen som har en forklaring til meg til dette, eller har opplevd noe liknende?Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 det var rart! sikker på at testen funket da? altså, fikk du kontroll-strek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvis det ikke var lenge siden du tissa sist eller urinen var utvannet så kan testen bli neg selv om du er gravid. Håper alt er i orden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #4 Del Skrevet 12. mai 2006 Håper alt er i orden, da... Synes dette var merkelig og at det du skrev er forklaringen, for utvannet urin på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå