Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Satt og matet vesla og plutselig begynner hun og breke seg (ser ut som hun skal spy) også fikk hun ikke puste (dette har skjedd engang før) har vært hos legen med det men får beskjed om at det ikke gjør noe.. Og at det er normalt at babyer "holder" pusten, var ikke mye holding av pust der nei, øynene blir større og større på hun og du ser at hun ikke får puste.. Jeg har en lillebror som måtte ligge med måleapparat på seg som laget en helt sinsyk pipe lyd når han sluttet og puste (han var plaget meddet når han var baby) tok dette opp med legen men fikk til svar at det var normalt at babyer holdt pusten.. Det er andre gangen det skjer, tror jeg skremte vannet av sambo med å brøle at han måtte komme og hjelpe meg mens jeg nærmest drar ungen ut av vippestolen (hadde ikek tid til å åpne elelr noe så bare løfta hu opp så stolen og alt fulgte med) ble sikkert rotete fortalt men herregud sitter med hjertet i halsen her, kommer ikke til å få sove i natt for er livredd hun skal slutte og puste om natta...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Huff, det hørtes grusomt ut. Kan desverre ikke hjelpe deg.
**Baby**number**two** Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Vet ikke om jeg kan gi deg noe godt svar på dette, men jenten min brekker seg også og puster ikke når hun gjör det. Hiver etter pusten etterpå, begynner noen ganger å gråte også. Har tatt det opp på helsestasjonen men der sier de også at det er normalt. Men jeg blir like mye bekymret hver gang. Hun gjör det ikke så mye nå lengre da... men synes at du skal stå på ditt hvis du synes det er ekkelt og hvis du ikke sover om natten. Ta kontakt med en annen barnelege og hör om han eller hun sier noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå