Gå til innhold

Skal, skal ikke....


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA 23 januar i år....fant det tilfeldig ut på UL da jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei og ville sjekke ut det. Da jeg kom dit da, fant ikke gyn noe hjerteslag og sendte meg til Ullevål, der de tok UL og blodprøve....det endte som det endte....

 

Nå er jeg gravid igjen...(juhu) men er så nervøs for å gå på ultralyd igjen, i tilfelle det har hendt igjen. Jeg var hos fastlegen på torsdag som sendte inn til ahus forespørsel om tidlig UL:

Mitt dilemma er da....skal jeg bestille selv, og få svar, eller skal jeg vente til jeg blir ringt av ahus? Går jeg ikke til UL så er jeg gravid...går jeg til UL får jeg vite sannheten...men orker jeg det....

åååhh...vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.. *sukk* Har holdt motet oppe til nå, men nå sitter jeg alene å tenker. Symptomene er jo relativt sterke....men er fortsatt redd...er 6+1 i dag....

Spira mi døde på dette tidspungte sist...eller ca uke 5-6.....

 

Ååååååå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville drat til lege og fått UL så fort som mulig.. Det samme skjedde med meg i 2004,først en MA i Juni,så gravid i september.Var utrolig nervøs,men jeg måtte bare vite det..

Tenk hvor mye du kan slappe av og nyte graviditeten når du vet at alt er bra..Og skulle det være at det er motsatt så syntes jeg selv at det er best å få vite det med en gang,har det gått for ang tid blir det værre å takle..

 

Håper dette hjalp deg litt,vet akkurat hvordan du har det nå..

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde dratt på ultralyd så fort som mulig jeg. Er så deilig - uansett hvordan det går - å vite det. Er spiren død, så vil man få den bort, er det liv så er livet bare herlig!

 

Siden du har mange symptomer så er det nok alt i skjønneste orden, men godt å kunne slappe av og vite med sikkerhet.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...