Gå til innhold

April: Hvordan i all verden går dette an?

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116213

Fatter ikke vhordan de kan la en 12-åring vandre alene til vannet når de allerede har mistet to barn før av drukning.

Sikkert noen som blir provosert av den uttalelsen, men skriver bare det jeg føler nå..

All medfølelse og kondolanse til familien.

Fortsetter under...

Ja det er nesten ikke til å tro......

At det går ann at noe sånt kan skje to ganger???

Jeg tenkte også som deg, - at de tør å la han gå alene å bade etter det de har opplevd, men samtidig er de kanskje så klok at de har prøvd å unngå å overføre traumer på han!?

De hadde vel ikke trodd at det kunne skje igjen - nei det er ufattelig, stakkars, stakkars familie!

De kan jo ikke nekte gutten å bade resten av livet! Selv om de så gjerne ville ha gjort det..

De har det nok fælt nok fra før, så vi trenger ikke snakke slikt om de.. håper de får all den støtte og hjelp de trenger nå. stakkar mennesker, at slikt noen skal oppleve så store tragedier.. off...

enda verre er det at se og hør sikkert har trengt seg inn til ett intervju allerede... de har f**n ikke respekt for folk...

Off... vil ikke høres ut som en gammal gneldrekjærring da.. men jeg vet at når det skjer slike tragedier så er det en del rykter og snakk som bare gjør det værre for pårørende... (selv om de sikkert ikke sitter inne her da...)

Eg tenkte akuratt samme tanke eg ogås.

Eg personlig hadde passet enda bedre på det barnet eg hadde om eg hadde mista andre.

Men det er kanskje ikke så lett for en bestefar og holde følge med en 12år gammel gutt... ??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...