Gå til innhold

jøsses for noen turn-øvelser i magen min...

Anbefalte innlegg

føles ut som han trykker seg ut begge veier hvis dere skjønner;-) han styrer på en del ja, og det kiler, dirrer, klør og sparkes inni der! utrolig hele grejen:-)

om to uker bærer det av inn i 3 trimester og da begynner han jo bli skikkelig stor også, vet jo at det blir tyngre og tyngre nå fremover, men det er jo kjekt så samme gangen. fast jeg er sliten om kvelden, hater halsbrannen og å ikke få ligge slik jeg vil i sengen:-)

gleder meg sån til å treffe lille trollet vårt! holdt på å gå bananas da jeg såg på nyfødt-klær idag, er bare pokker nødt ut å kjøpe noe nytt snart!!

jaja.. bare litt tanker fra meg en fredagskveld!

Fortsetter under...

Koselig å høre at det ikke er bare min lille gullklump som arrangerer turnstevne om kveldene... Jeg leser det du skriver og kjenner meg veldig igjen i det. Noe må en ofre for nurkene sine..... Kos deg med magen :)

det må du også gjøre!! ser du har termin bare en knapp uke etter meg.. blir spennende dette ja! er bare så utrolig spent på hvordan han ser ut, hvordan han blir som individ ift storebroren sin og slikt...

magen hopper og dirrer like mye som med han, så tenker at de blir ganske like.. det betyr energisk, sta og utrolig sjarmerende:-)

sannsynligvis den flotteste babyen på denne jord, delt førsteplass med første mann da.. hehe..

Heisann :o)

Åhh så gøy!! Kanskje ikke alltid like kjekt med spark mot urinblæren og halsbrann...:o) Men det er en fantastisk følelse å kjenne liv ja!!!! Jeg er i uke 19+4 og kjenner titt og ofte noen dytt ja. Har kjent det en stund nå. Har en gutt fra før og venter er guttebaby til!!!! Vi er såååå glade!!! Har lyst til å shoppe hele tiden - blir helt syk nesten :o) Men men, tenkte å vente litt til.

PS Ser vi har ganske likt nick :o)

Ha dte godt

Stooor klem fra meg XXXXXXX

haha.. har du stjålet nicket mitt?!?! hehe:-)

ja, det er fantastisk alltsammen! kjenner meg så heldig som får oppleve dette en gang til!! håpet på en jenta denne gangen, men nå kunne jeg ikke tenke meg noe annet enn en liten prins til. er så glad for tiden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...