Gå til innhold

cec26, du som spådde meg på den andre siden?? Du hadde rett ;O)

Anbefalte innlegg

Du ønsket veldig å høre hvordan det gikk etter jeg ble spådd.. du spådde meg at jeg endten var gravid eller ville bli i nærmeste framtid.. jeg ble gravid mnd etter at du spådde meg ;O) hehe..

så da hadde du rett gett!!!! Tusen takk ;O)

Fortsetter under...

Hei cec26!

Jeg bare lurte på om du fortsatt spår pr. mail (mot betaling selvsagt) og om mail-adressa di ligger her et sted.

Jeg har spurt inne på spåsiden, men aldri fått noe svar (har ikke spurt etter noen spesielle da).

Fant en der inne som også spår pr. mail mot betaling, men etter jeg satt inn 150,- på kontoen hennes har jeg ikke hørt noe mer (ca 3 uker siden). Hehe, litt godtroende jeg. Nei, for all del det kan jo være en naturlig grunn til at hun ikke har svart meg tilbake etter det altså!

Men som noen andre her inne skrev, så synes jeg du virker veldig seriøs og det er jo mange som har vært "fornøyd" med deg, og mange det har stemt veldig bra for!

Så om du fortsatt holder på og vil "ta imot" en ny en, så ville jeg blitt veldig glad :o)

Hei Malathiel.. artig nick:)

Egentlig så har jeg sagt at jeg kan spå gratis, men nå er det så mange som har spurt at jeg tror kanskje jeg må ta betalt.. tar jo en del tid.. j

Har du satt inn penger og ikke fått noe svar... uff da.. den er litt kjip.. sånn jeg gjør det da .er at jeg spår, sender deg mail også setter du inn penger.. jeg stoler såpass på folk at jeg gjør det på denne måten.. og de som ikke har betalt meg.. det har kun skjedd meg 2 ganger og jeg har spådd over 500 stk per mail.. ja, da får de sitte der med dårlig samvittighet..hihi:)

Men takk får at du tar meg seriøst.. det er en hyggelig tilbakemelding.. men du.. vi kan snakkes mere over mail..

[email protected]

Annonse

Hei:) kan du spå meg også? har hørt du har spådd flere og alle sier du er så treffsikker.. du spådde venninen min gravid og det var hun.. du spådde at hun skulle få en gutt , hun var på ultralyd i går, og ja, det blir en gutt..

Jeg velger å være anonym nå da jeg ikke vil at folk skal vite at vi prøver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...