Gå til innhold

April: Hvordan er det mulig for en mor å drepe sin egen sønn (og seg selv)?

Anbefalte innlegg

Såååå gruuuuuuuuuuuuuusomt. Kan det virkelig skje? Det har skjedd i dag. Er satt ut av sjokk. Det har ikke vært i media ennå, men det kommer nok snart..... Har så uendelig vondt i hjerte. Det gråter...

Fortsetter under...

Er dette skjedd i norge?? herregud. det er ikke mulig å forstå hva som foregår oppi hodet på sånne folk.. de kan ikke ha det godt..

håper de som står de nær får god hjelp....

huff....det skjer så mye ufattelig..

Det som virkelig er ufattelig for meg er den saken i Sverige..der hvor mor og stefar har drept den gutten. Hva er det som får en mor til å gjøre noe sånt?????

De har vel ikke lov å gå ut i media før alle pårørende er informert, eller er det bare lokalt kanskje...? Eller kanskje det ikke er noe som heter det...

Det er så grusomt trist når sånt skjer, trefferen rett i hjerte... Ufatterlig trist..

Har ikke følt med på den saken i Sverige, men er det han som ble torturert i hjel? trodde det var i amerika jeg.. off.. det er så mye at en blir ikke sjokkert over noe snart.. tragisk.. jeg får så innmari vondt når jeg hører om sånt.. de skulle blitt sperret inne på livstid, og da mener jeg resten av livet og ikke 20 år som det som oftest er her i Norge...

Annonse

Så uffatelig trist å høre om slikt.

Men hun har nok hatt det så vondt inni seg og ikke sett noen annen utveg. Det er uvirkelig for meg å forstå at livet kan være slikt, men noen ganger er mennesker veldig langt nede.

Om hu i artikelen, hun var alvorlig syk. Tja.. kanskje hun var døds syk? Og ikke sett for seg hvem som skulle ta seg av sønn sin når hun ble borte?

Syns bare synd på denne stakar moren eg som har hatt det så utrolig tøft med seg selv og at hun kom så langt at hun fikk seg til å gjør det som hu gjorde.

Uff dette er tragisk. Utrolig trist at man velger en slik løsning. Får så utrolig vondt inni meg.

Jeg bor faktisk i nabokommunen. Nes er ikke langt unna, men jeg har faktisk ikke fått med meg denne nyheten før jeg leste den her nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...