Gå til innhold

Stilling i senga....*rødme litt*Hjelp...

Anbefalte innlegg

Jeg kunne GODT tenkt meg en runde i senga nå.... Er drit lenge siden sist, og føler nå at jeg begynner å bli litt desperat*rødme* men jeg klarer ikke ligge på ryggen, og ikke klarer jeg det bakfra heller, for da trenger han så langt inn....

Noen som kan anbefalle noe?

Tusen takk for råd i tilfelle.:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5027950-stilling-i-sengar%C3%B8dme-litthjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å prøve på siden? Du ligger på siden med han bak. Såkalt spoon.

Sliter du litt med bekkenet i tillegg kan det være godt å ha no stort mellom bena :)

Dyne eller pute da, selvfølgelig :)

Ellers er det mange gravide som foretrekker å sitte oppå, men det kan jeg forestille meg blir veeeldig slitsomt.

hmmmmmm

spurte selv en dag her,ble da rådet til at han ligger bak deg i senga.Det funket for oss ja,uten at han trengte for langt inn.jeg var da redd pga bekkenplagene og at han kanskje trengte for langt inn,men det gikk så bra så!

Annonse

Vi ligger noen ganger i "skje" altså på siden. Han bak meg (selvfølgelig). Og noen ganger står han på knærne mens jeg ligger på siden med det ene benet mellom hans ben, og det andre benet der det faller seg mest naturlig... hmmm skjønte du det? Men det er ikke så ofte lenger nå, blir så inmari knotete. Og jeg er stiv og stor og tung... Blir litt deilig når babyen kommer ut nå assa, gleder meg til å få tilbake kroppen og bevegeligheten.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...