Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Da flytter jeg meg over til sliterne. Kan ikke bli gravid uten medisinsk hjelp. Lykke til til alle dere her inne, måtte dere ha bedre hell med dere enn meg.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Huff, det var trist å høre.. Har du vært hos legen nå nylig? Lykke til, håper dere får det til snart allikevel!!
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har snakket med andre som sliter med lavt stoffskifte og de fleste sier det samme, man må på medisin og få stabilisert stoffskiftehormonene før man kan ha håp om å bli gravid. Skal nå snart til legen og få medisinhjelp. Derfor hopper jeg over til sliterne for nå, trenger den støtten av andre folk som sliter. Som sagt blir jeg glad for hver og en av dere som får jublet ut her, men jeg ble veldig deprimert over denne nyheten om min situasjon og vil helst over nå til et forum som gir meg kontakt med andre slitere. Lykke til!!!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Forstår deg godt, kan ikke si annet enn lykke til, og jeg håper du snart får den hjelpen du trenger!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Kan ikke noe annet enn og si lykke til og håper det går snart med litt hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå