Gå til innhold

November: Noen i Harstad som skal ha i November???


vinterbaby med vakre Lukas

Anbefalte innlegg

Er det noen i Harstad som skal ha I november??? Jeg har verken lyst eller tid til disse treffene som er arrangerte, jeg vil heller treffes når vi har tid og overskudd til det, eller hva sier dere jenter??

Kos og Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg bor i Kristiansand,men flytter hjem til Harstad til høsten.Tror det blir i september en gang.Jeg har termin 6.nov foreløpig da til jeg har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Harstad, er 39 år. Jeg har termin 23 nov. Vil nok bli med på BAM treff etterhvert, men synes det er litt tidlig ennå. Kunne vært arti å bli kjent med flere i byen som kommer til å gå med "kul på magen" utover høsten. Hvor gammel er du, har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da!!! Jeg har foreløpig termin 7-8 november til ultralyden.. Si i fra når du kommer, så treffes vi da vel :) jeg er -79 modell :) Jeg bor på bergseng!! Vi kan jo holde kontakten her i allefall :)

Kos og Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi... Jeg hadde noe tull med siden min, så jeg har bynnet "navn". Vi går en spennende tid i møte. Kommer sikker til å treffes etterhvert tenker jeg. Lykke til så lenge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er jo oppvokst på Berg.Jeg går å venter på time til ultralyd.Blir spennende å se om alt er bra inni der.hehe.Og vi er så nysgjerrig at vi håper vi kan få vite kjønn:)

 

Ha en fiiiiiin 17.mai :)

 

Klem fra Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år, å har en sønn på 6 fra før!! Jo jeg vil også være med på treff etterhvert, litt tidlig nå ja :)

Jeg bor på Bergseng!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lisa_80!! Jo takk 17 mai ble jo veldig bra da :)

Hva gjør du om dagene?? Jeg er sykemeldt fra før så jeg går bare hjemme, kanskje vi kan treffes en dag...?!

 

Kos og Klem fra Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Jeg jobber 100% på et tannlegesenter og 15% (hver 3. helg)på et omsorgssenter her i Kristiansand.Så det er nok å henge fingrene i:) Jeg skal jo hjem st.Hanshelga,men det blir vel knapp med tid til å møtes.Skal på reunion med de jeg gikk i klasse med på Hagebyen.hehe.Men skal også hjem en tur første uka i august.Da kan vi møtes??? Meningen er å flytte hjem i begynnelsen av september.Gledere meg sååååååå mye.Er så hjemmekjær atte:)

Nå skal jeg snart på jobb.... :(

 

Klem fra Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lisa!! Ja det vil jeg gjerne, jeg går hjemme hele tiden, skal bort en liten tur fra 11-15 aug, men etter og før det er jeg hjemme!!! Vil jo gjerne holde kontakten!! men hvordan ?? :))) Tør jeg legge ut msn adressa mi her ?? :S

Kos og Klem fra Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maria:) Nå har jeg endelig fått time til ultralyd den 15.juni:) Johooooo!!!hehe. Jeg blir hjemme fra 1.-6.august,så da kan vi treffes.Ser du har kjent babyen i magen:) Noen ganger tror jeg at jeg kjenner noe,men blir så usikker på om det er det...Begynner å bli stor nå..hele 16 cm.hehe.:) Jeg tar sjansen på å skrive msnadr min,og håper ingen misbruker den. [email protected]å snakkes vi på msn snart;)

 

klem fra Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, har lagt deg til nå, så da er vi sikkert snart på chattern ;)

Jeg har ultrlyd 9 juni, klarer ikke å vente, tiden går jo sååå sakte :S Men det er verdt å vente på så...

Håper vi høres snart!

Klem fra Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter !

Jeg skal også ha i november :-)

Er snart 38 år og dette er barn nr 4 !!!! Joda, jeg er ved mine fulle fem (tror jeg) :-)

Har termin midt i november og har allerede fått bra stor mage, såpass at jeg en stund lurte på om det var to, men det er det ikke.

Jeg har tatt fostervannsprøve og venter svar på denne om et par uker, så ennå klarer jeg ikke helt å slippe gleden over magen helt løs.

Håper det går bra og at vi kan treffes etterhvert. Enig i at det er litt tidlig ennå.

 

Ha en fortsatt fin pinse :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...