Gå til innhold

Libero baby&go, 7-11kg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja vi er også kjempefornøyd med dem!

Han gidder ikke ligge stille lenger, og da er det helt håpløst med de andre..

I denne varmen drikker gullet litervis med vann, og det blir da litt ekstra bleieskift, og disse bleiene er TUNGE når de skiftes! Men han finnes ikke våt!

Selvsagt fuktig på huden, men de holder godt på vannet sånn utenfor.

Og han blir ikke sår.

=)

Annonse

Gutten vår står som regel når vi skifter bleie.

Vasker ikke hver gang når han bare har tisset, og han er mest tolmodig hvis han får lov å stå oppreist.

Så da står vi på gulvet foran et stort speil som han beundrer.

=)

jeg syns de bleiene er kjempe fine. begynte med de igår så jeg har jo bare prøvd noen. det jeg har lagt merke til er at gullungen slipper den stramme strikken rundt låra som han får av vanlige bleier..han er så sår rundt låret.. men nå så er det på vei bort og bleien virker behagelig å ha på:)

Hihi, vi prøvde denne nå, og det går greit når det bare er tiss. Men er det bæsj i den går det ikke like fint..... Han er en ål av en gutt, og det nytter rett og slett ikke å få bort bæsjen fra truse-bleien uten å gni det utover... Huff, ekkelt...

Annonse

Jeg har ei jente på 4,5 mnd, og 8 kg. Min erfaring: Holder godt på bæsjebelier, men lekker som en sil ved bruk om natta! Vi kjøper dem ikke igjen:) På dagen var de ikke bedre enn tape-bleien når det er snakk om tiss, og siden jenta vår bæsjer en gang i uka ca, så dropper vi dem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...