Gå til innhold

kynnere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 28 uke...og har eneormt mye falske kynnere. De gj;r ikke vondt, men har de kjempeofte i l;pet av en dag. Noen som opplever det samme_

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men mine er ofte vonde..

Er bare i uke 24

Skrevet

Er i uke 31. Har hatt kynnere siden uke 16, men ikke vonde. Hadde veldig mange for dagen i ukene 24-28/29, men nå har det roet seg litt igjen. Heldigvis. Var såpass mye en stund at jeg ble sliten av dem.

Skrevet

Jeg har mange kynnere, hos meg er de vonde. Hadde en her på 3 timer, fikk en sånn stor kul under magen. Så kom det flere her fra 3 på dagen til jeg skulle legge meg.. Dem er vonde, dem kommer viss jeg gjør mye på en dag.. Jeg er 27+2 uker..Ellers har jeg litt kynnere hver dag, magen srammer seg sikkelig. Så sparker hu i tillegg..

Skrevet

jeg har også kynnere. Er i uke 22. Men de er så rare, for ofte er det bare nederst, og gjerne bare på ene siden, at livmoren blir helt hard. Mine er også ganske vonde, og kommer i perioder ofte. kanskje 4-5 på en halvime innimellom...

Skrevet

Er i uke 20, men har ikke kynnere eller fosterbevegelser enda. Er det unormalt?

Skrevet

tror ikke du trenger å bekymre deg, mayreen20. det er veldig varierende når man kjenner liv første gang, noen må vente til lenge etter uke 20. Kanskje babyen ligger mye med beina sine inn mot ryggen din? da kjenner du ikke sparkingen. Eller er morkaken foranliggende? uansett: du kan nok slappe av. Men som alltid: er du veldig bekymret, eller har en dårlig følelse, så snakk med lege/jordmor.

Skrevet

har mye kynnere jeg også som er vonde og varer lenge...flere timer...

kommer ofte når jeg sover eller slapper av...rart for dere andre skriver jo at d kommer når dere er slitne..stresser..

syns mine kynnere er veldig vonde i tillegg...sånn at jeg tar mg til magen...huff er dette farlig?

Skrevet

Takk for alle svar. Det er det jeg mener er så rart, fordi jeg får dem oftest på jobb og hvis jeg har "styret" en del (vaska hjemme eller stressa litt kanskje). Kanskje ett tegn på at man må ta det med ro...eller hva tror dere?? De går jo fort over men kan sikkert ha ca.10 stk på 1/2 time når jeg er på jobb...

Skrevet

Har hatt problemer med vonde kynnere en stund nå, var til legen i uka og jeg ble rett å slett sykemeldt ut svangerskapet.. :( Har også hatt problemer med vondt i korsryggen.. Føler det mest når jeg er ute å går på tur, eller har gjort ett eller annet hjemme og så klart når jeg var på jobb da.. Syns du ska ta en prat med legen din jeg... :)

Skrevet

jeg får kynnere når jeg går trapper og oppoverbakker, eller skyller av hunden i dusjen(står bøyd lenge), eller bærer. men får de også ofte når jeg ligger og slapper av. gjerne om morgenen. kanskje begge deler er like vanlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...