Gå til innhold

Så klarte jeg ikke vente da.........

Anbefalte innlegg

Jeg som ikke skulle igang igjen før til høsten.........

Ringte sykehuset i dag, skulle egentlig bare spørre ang metformin om man øker eller ikke øker dosen, dermed var de gjort da, da blir det fryseforsøk på meg i slutten av juni ( må sette i gang mens, har jo aldri det jeg da)

Så da blir det innsetting siste uken i juni og vi reiser til spania 29 juni, så får håpe varmen og godt selskap er det som skal til, men blir jo ikke mye bading på meg da.........å nei, vi som har det fine huset med eget basseng og boblebad ute......lånt da vel å merke, ja ja hva ofrer man ikke.

Så nå skal jeg bli flink til å trene fom i dag til innsetting, sykle til og fra jobb ( det er faktisk ganske langt) og styrketrening på treningssenter............. Har pågangsmot iallefall, noe å se frem mot.

Jeg gleder meg allerede.........!!!!!!

(HAr hatt 3 ivf og 7 frys, men jeg tror alle gode ting er 11 he he....)

Hvordan er det med dere alle sammen da, er liksom så lenge siden jeg har vært aktiv her inne .

Noen som vet de skal til Porsgrunn i slutten av juni ?

Hadde vært så gøy, vi har jo vært der så vanvittig mange ganger, men det slår aldri feil, det er ingen som snakker sammen på venterommet.....må nesten le, det er så vittig.

nei å nei......snakkes utover, dere fantastiske jenter, som er det sterkeste og tøffeste jeg vet om, hold ryggen rak, en dag er det vår tur.

STOR klem fra

Norcathy, som endelig er tilbake

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5027178-s%C3%A5-klarte-jeg-ikke-vente-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Da må det da være positivt....blir helt...ja hva skal jeg si, hvordan har du klart å ikke teste, gå å tiss nå med en gang.......

Jeg har msn adr, har du, hvis du vil kan du legge meg til

[email protected]

Spennende, hvor lenge har du gått før da

Nei, har ikke msn

Første forsøk fikk jeg mensen på dag 16, så jeg går nå bare å venter...

Jeg er litt overtroisk for jeg testet på første forsøk, og da var det negativt.

På 2. forsøk ventet jeg til telefonen kom, og da var det positivt c";)

Har derfor litt testevegring...

Ja, jeg er litt rar (he-he)

Hei!

Jeg har også et fryseforsøk på lur, og vet egentlig ingenting om det! Har kun et IVF forsøk (ikke helt avgjort ennå, men testet negativt selv). Kan du si litt om tidsperspektivet fra 1 dags mens?

Masse lykke til til deg, måtte alle gode ting være 11:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...