Gå til innhold

Hvor mange her har termin i romjulen?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27.12 huff, det er sent da.. skal prøve å knipe igjen, men vil nok bli ferdig med det når den tid kommer :) men tror jeg får høre det i noen tiår , hehe..kan ikke være noe særlig å være født sist av alle i klassen lissom.. men men:)

jeg har 28.12. og har ingen planer om aa knipe igjen, siden et sett besteforeldre maa ut med hvert fall 30 000 for aa komme paa besok i de tider, saa hadde jo vaert fint om de fikk litt tid med den nyankomne naar de forst er paa den siden av jorda..

tidlig ul termin er 28/12,men det stemmer ikke med min egen...

tror det blir en uke før,men enn så lenge må eg gå ut i fra 28/12..

Håper litt på nyttårsbarn,men egentlig samme for meg da...

Annonse

Annonse

jeg har 26.desember jeg også, tror jeg da.. Når hadde dere evt første mens siste dag? Min, 21.mars... Og gjett om jeg skal knipe igjen, problemet er bare at med hard nok kniping blir det sikkert nyttårsbarn, og tror ikke jeg orker tv-kameraer opp i ansiktet minutter etter fødsel:) hehe...

Lykke til...

Førstegangsfødende -23

Har mens-og legetermin 15.des, men sist gang ble jeg flytta fram 14 dager på UL, gjør jeg det denne gangen, blir jo det 29.des...... I tilfelle kan vel ungen vente til etter årsskiftet..... Satser på før jul, så vi er hjemme til da. Leeeeenge til uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...