Gjest Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 Leste under her at du har sjekket deg hos legen, og det var jo oppløftende at han ikke fant noe galt. Ville bare si noe når det gjelder sædprøve. Jeg har gruet og utsatt denne delen av prosjektet jeg også, for jeg tenkte han ville ta det negativt og at bare spørsmålet ville gå ut over mannsegoet hans. Han er veldig full av selvtillitt mannen min... Men da vi endelig fikk bragt det på bane her en kveld, så reagerte han helt annerledes enn jeg hadde forventet. Det var overhode ikke noe promlem for han, han hadde bare ikke tenkt på det. Han er jo ikke så inni disse greiene som meg. Han var veldig søt, og jeg ble så utrolig lettet. Så enkelt var det liksom! Av og til er ting enklere enn man tror. Så det er jo faktisk mulig du ikke trenger grue deg du heller, bare enda mere bortkastet energi!!!!! Lykke til ihvertfall, du får bruke din kvinnelige list! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5027038-hei-vils%C3%A5gjerne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. mai 2006 #2 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei horatio. Som du har skjønt så gruer jeg meg til denne samtalen. Foreløpig har vi ikke hatt stunden for denne samtalen enda,da huset har vært fullt av lånte små hittil i helgen,og jeg synes liksom ikke dette skal være en diskusjon på sengekanten.Men håper å få en passende stund i kveld eller i morgen for å formidle det jeg går å tenker på.Godt å lese at du ble positivt overassket av din kjære,vi får håpe at jeg blir det også.Det er ikke sikkert det mannlige egoet er så stort og sårbart som jeg tror....*smiler*...Takk for omtanken horatio.En god helg til deg! Klem fra vilsågjerne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5027038-hei-vils%C3%A5gjerne/#findComment-5033267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå