♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 Blir det noe av den 18? Evnt hvor mange kommer. Hvor og når? Nærmer seg med stormskritt så er vel best å bli enige om sted og tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 Javisst! Vi kommer så fremt vi ikke blir alene :-) kl. 12 på Peppes eller deromkring (kan vel se ann litt på været) om vi blir inne eller ute? Det er fint nede på aker brygge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 Vi kommer! Klokken 12 på peppes på aker brygge! Veldig lett å finne fram for de som ikke er kjent. Det ligger litt bak på aker brygge. Kan gjerne møte noen et annet sted om det er noen som ikke kan veien. Vi gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 12. mai 2006 #4 Del Skrevet 12. mai 2006 vi kommer ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 13. mai 2006 #5 Del Skrevet 13. mai 2006 I utgangspunktet var vi helt klare for å komme, men nå driver Lille å legger om til en lur om dagen. den starter jo da selvsagt ca 11.30....og han klarer ikke å sove uten senga si...Skal se an hvordan det går...Gir beskjed til uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 14. mai 2006 #6 Del Skrevet 14. mai 2006 JIPPPII jeg er hjemme i Norge da og tenkte og ta meg en tur om alt går bra. Men er det noen som tar toget fra Ski som jeg kan möte der???? Har ikke värt i Oslo på over 10 år nå så jeg er ikke kjent der i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 15. mai 2006 #7 Del Skrevet 15. mai 2006 flere som vill väre med??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 15. mai 2006 #8 Del Skrevet 15. mai 2006 Så koselig at du kan komme!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 15. mai 2006 #9 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg ble kjempeglad når jeg leste at du skulle være med også! Så bra at det klaffet med norgesbesøk! Kan vel ikke ha noe med 17 mai å gjøre vel..!? Og at du tar deg tid til et dib treff når du er hjemme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 15. mai 2006 #10 Del Skrevet 15. mai 2006 Blir kjempekos å treffe deg og Siri ( var det vel......?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg tar toget fra Ski så jeg kan møte deg! Tar du toget fra Ski, eller en annen stasjon. Spørs om jeg husker veien til Aker Brygge da! *s* Vi gleder oss kjempe mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 15. mai 2006 #12 Del Skrevet 15. mai 2006 Hurra nå blir vi jo ganske mange. Vi blir selvfølgelig med. Gleder oss : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 16. mai 2006 #13 Del Skrevet 16. mai 2006 er det noen som tar toget fra Ski her som jeg kan ta følle med??? Gleder meg så veldig til å bli med denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå