Gå til innhold

jeg skal få ei jente!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har vært på UL idag og alt sto bra til . Spurte om jordmor kunne se kjønn. Ja sa hun. Da blir de vel en gutt da sa jeg.. nei sa hun. det blir tydelig en jente .. så viste hun meg store kjønnslepper og sa at de var veldig tydelige til at jeg kun var 18 uker på vei...Jippi!!! :) Jeg ble så glad at jeg gråt av glede! Har en gutt fra før , derfor er dette ekstra stas:)!!

Fortsetter under...

må også tilføye at begge kinesiske kalnderen har spådd gutt og det er feil. Jeg har mer tro på ringtesten og hjerteslagene. jenta mi sin hjerteslag er 150 i min. og ringtesten har gått rundt og rundt både på pulsårene og over magen:) + at jeg har kastet opp masse og vært veeldig kvalm til tider..

jeg var 17+1 dag da jeg hadde ul med min sønn. fikk se kjønnslepper og alt, jeg!!

hadde hjerteslag på 144 - 148 hver gang.

mange som sa det skulle bli ei jente!

ul legen var 100% sikker på at det var jente...

sønnen min heter marius, og er en frisk og fin gutt som nå skal bli storebror :)

lykke til videre!

men ta det ikke som 100% sikkert at det blir ei jente.. ikke for å være kjip, men jeg bare forteller åssen jeg hadde det :)

klem

ok. men tro rat dette er ei jente uansettjeg. stoler fullt og helt på min egen magefølelse som goså har trodd jente hele veien. Jeg har også hatt 2 helt forskjellige svangerskap og lagt på meg mindre. hAr vannmelon mage, mye mer kvalm, kaster op ennå , magen bærer høyere. Så jeg har alle symtomene. hjerteslag på 150 og ringtest i sirkel . Så jeg er ikke i tvil . Uansett hva folk sier her Inne:)

DERMED BASTA:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...