Gå til innhold

det stemte hvertall ikke meg meg

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

babyen min hadde hjerteslag på 144 og etter det kinesiske kartet skulle jeg ha jente er også blitt spådd to ganger her inne, og begge svarte jente,

men jeg skal ha en liten gutt, ikke det at det gjør meg noe, men jeg håpte så inderlig på jente, er litt skuffet.

men barnet er ønsket uansett kjønn, tror også min samboer er litt skuffet, han har en gutt fra før av og ønsket seg sånn en jente, men det kunne jeg ikke gi han,

men jeg gleder meg over denne gutten uansett og klarer nesten ikke å vente til å holde han i mine armer

Fortsetter under...

Jeg forstår så inderlig skuffelsen din. Jeg har vært sikker på at jeg skulle få jente, det kinesiske fødselskartet viste jente, på BIM og Babyverden, ringtesten viste jente, alle har trodd at vi skulle få jente, spesielt pappaèn, som har to gutter fra før, han hadde allerede gitt "henne" navn. Men Superblomst sa gutt, og i går på ultralyden ble det bekreftet gutt, uten tvil. Datt helt sammen jeg, var en utrolig fæl følelse, etterpå har jeg hatt så dårlig samvittighet for at jeg følte det så negativt, gutten var frisk,og det er jo det som teller.

Om det er som anonym sier, det er mannen som bestemmer kjønn, så der er vi helt uskyldige:)

det var som de sa på ul, det første de sa var at det var jente for de kunne se kjønnsleppene og vagina åpningen og det kunne hun si med 99% sikkerhet og så rett før vi gikk, var det plutselig gutt, så jeg er veldig i tvil

Annonse

Uff, det er sikkert graviditets hormonene som herjer... men hallo, samme om det blir gutt eller jente så lenge det er et friskt og raskt barn vel????? Jeg blir litt provosert når dere blir skuffa for at det ikke er gutt, eller at det ikke er jente..... Sorry jenter.... Ikke ment for å være slem altså.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...