Gå til innhold

Oktober: Da har vi vært på ultralyd


Nicita73

Anbefalte innlegg

Og der var det en liten gutt, uten tvil...Og alt var bra:)

Men jeg må innrømme(med dårlig samvittighet) at jeg har vært bitte litte grann skuffa i ettertid. Min samboer har to gutter fra før, og nå har han bare gått å snakket om denne jenta han var sikker på at hadde laget, og det er klart det da hadde vært ekstra stas med ei lita jente, som pappa og storebrødre kunne skjemme bort.

Men nå skal jeg ta meg sammen, og bare glede meg over at alt var bra.

God helg til dere alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også vært på UL i dag! Fikk se en helt perfekt nydelig liten prinsesse :o) Så da blir det som mannen spådde, en liten jente til :o) Hun ble estimert til ca 230g, ikke store jenta enda nei :o) Er helt i lykkerus jeg nå!! Så rørende å få se det lille nurket!! Hun prøvde å suge på totten mens vi så på og ;o) Dette blir en fin helg ja!! Nå kan jeg nok bare finne nye strikkeoppskrifter :o) Vet jeg ikke kan stole 100% på UL, men da får jeg jo bare gi det bort... GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt sto bra til. Det er jo tross alt det viktigste.

Men jeg skjønner jo godt at dere ønsket dere ei jente etter 2 gutter.

Men det ser sånn ut at det er noen menn som bare får til å lage enten jente eller guttebabyer. Kjenner flere eksempler på det.

Åssen gikk det med terminen din da? Ble det noe forandringer?

Min ble flyttet 4 dager. Fra 11 til 15 oktober.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg å skrive da, min ble flyttet fra 8 til 14 oktober. Vi er fortsatt gansken ære hverandre, kanskje vi kommer til å dele rom på sykehuset, det hadde vært artig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til deg også Nicita, med en liten prins! Kjempespennende å se nurket! Så heldige vi er! Det er Hæærli å være gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener... Vi har en jente fra før og min mann ønsker seg så mye en gutt nå... Skal ikke på UL før 24mai, men er i tvil om jeg vil vite kjønnet... Det viktigste er jo helsen,men alikavel... For meg er det akkurat det samme men blir skuffet på hans vegne i så fall, for barn nummer tre blir det neppe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har vi termin med 1 dags forskjell. Hadde vært moro om vi havna på sykehuset sammen ja.

Skreiv litt her tidligere med Morida70. Vi fant vel ut at vi måtte prøve å få til et treff med oss fra Tbg distriktet i løpet av sommeren. Du blir med på det vel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...