Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, er det noen her fra stavanger som gikk til ul privat? Såfall hvor og hvor mye kostet det? Uroer meg slik ser dere, og vil bare se at alt er bra. takknemelig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har vært på Hinnaklinikken. Skikelig greie folk der. Det kosta 500 for ul med bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #3 Del Skrevet 12. mai 2006 Kan jeg få spørre hvor langt du var på vei da? takk for svaret foresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 12. mai 2006 #4 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har vært der både før jeg ble gravid og nå som jeg har blitt gravid. Måtte rett og slett få en bekreftelse på at det virkelig _var_ noe der.... Jeg var 8 uker da. Fikk beskjed om at de kunne se noe fra uke 6, og så var det jo litt greitt å vente littegrann lenger, slik at de så litt mer. Forøvrig så jeg en liten dingledrue, vet jammen ikke hvordan jeg skal beskrive det. Det så helt løye ud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå