Gå til innhold

Vil alle vite kjønn på ul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei... skjønner at noen ikke vil vite det... men jeg har fryktelig lyst til å vite hva det blir når det er min tur til å gå på ul..

jeg har en jente og en gutt fra før så føler at ting er litt lettere å forklare til barna etterhvert at de får en lillebror eller søster... slik at de kan være med på å finne navn og slik...

barn har jo liksom lett for å føle seg utenfor...

Hadde ikke tenkt å vite det, men blei for nysjerrig når vi var på ul.

Er veldig glad for det, samboeren min var så overbevist om at det var jente at han ikke ville diskutere gutte navn engang, men det blir en gutt. Nå tror vi at vi har navnet klart, og det er blitt mer virkelig.

Veldig glad for at jeg vet det nå.

vel vi villeikke sist så da var tulla en stor overaskelse, men siden hun er blitt så stor og skal være med på ul, tenkte vi hun skulle få lov til å spørre om hun ville. vi kan godt vente vi. men det er ansje litt gøy for storesøster og vite hva det blir

vi vet ikke vi jeg er lykkelig uvitende men føler det litt som deg og at jeg må forsvare det valget heletiden

Vel vi har ikke uansett lyst å kalle babyen i magen med navn uansett så det spiller ingen rolle og når det gjelder navn så har vi diskutert gutte og jente navn så får vi se hva vi skal diskutere videre på når vi ser vidunderet.

Enig at det er dårlig klesutvalg

jeg har fått to kule bodyer og de er kjøpt i Spania

Annonse

nei, vi hadde bestemt oss på forhånd før vi dro på Ul at vi ikke ville vite hvilket kjønn det er, og det har vi klart så langt..men vi må på enda en ul for ungen lå med ryggen vendt utover og bak morkaka, så vi så utrolig lite.. men vi er fortsatt meget sikre på at vi ikke skal vite det før ungen kommer ut:-) men det er jammen ikke mange som ikke vil vite det, føler de fleste jeg snakker med veit hva de skal få, men men... vi åpner ikke julegavene før julaften, iallefall ikke på den første ungen, selvom det er vanskelig.. skjønner godt dere som vil vite det også altså:-)

Vi har bestemt oss for at vi ikke vil, men hvem vet når vi kommer på UL;)

Vi har begge barn fra før, og visste med dem. Han fordi hans daverende kone gjerne ville, jeg fordi min daverende mann gjerne ville. Mens vi andre ikke hadde like sterke preferanser.

Så denne gangen satser vi på at det er uvisst frem til fødsel, hadde jo vært litt gøy det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...